Vreau sa particip la probele de pe SuperBlog!!!!!

Buna, ma numesc Nicoleta si sunt o bloggerita foarte activa, imi place sa particip la tot felul de probe ,campanii si astfel de chestii. Chiar daca nu castig măcar rămân cu articolele pe care le scriu. De curand am vizitat Blogul Violetei si am rămas impresionată la cat de multe concursuri a participat. Dar ceea ce ma atras foarte mult au fost articolele scrise pentru probele de pe SuperBlog 2015 .
Am vazut ca sunt foarte multe probe la care mi-as dori si eu sa particip, si am decis sa o contactez pentru a o întreba cum fac sa particip si eu .
Ea mi-a răspuns imediat si ma ajutat pentru a putea participa si eu. Ii multumesc din suflet , sper sa prind cat mai multe probe la care sa particip. Încercați si voi ,nu va costa nimic.


2 comentarii:

  1. Cu mare drag ,oricand te voi ajuta daca vei avea nevoie...sa ai cat mai multe inspiratie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de sprijin. ... Si sa sperăm k imi va venii mai multa inspiratie

    RăspundețiȘtergere

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...