Allview

Nu demult am inceput sa scriu pe blog, cum nici de mult am inceput sa particip la diferite concursuri si campanii.
Deja am participat la foarte multe campanii dar as vrea sa scot una in evidență , 'Toamna Bloggerilor 2015" de pe BlogAwards de ce fix pe aceasta?  Deoarece se asorteaza cu anotimpul in care suntem..doar de acolo ii vine si numele. 
Acesta campanie ne aduce premii mari tuturor . Deci dragi bloggeri si prieteni va invit sa participati  La acesta campanie nu aveti nimic de pierdut , din contra aveti de castigat ,pentru a participa vă trebuie un cont pe BlogAwards sau Blogatu.ro toamna bloggerilor

Haideți sa vorbim despre ce cadou v-ar plăcea sa castigati? Eu stiu ce mi-as  dori . Mi-as dori un nou Allview x2 Soul Lite de ce?
Pai eu am nevoie de un telefon rezistent , elegant si compant. 
Iar acest model imi îndeplinește toate dorintele.

Allview x2 Soul Lite -prietenul meu de suflet....
Ma gândesc ca eleganta acestui smartphone se va asorta perfect cu tinutele mele si împreună vom atrage multe priviri.
Lasa-te acompaniat de inteligenta si beneficiile unui smartphone creat special pentru zilele tale pline de emotii si zâmbete .
Displayul IPS de 5 inch cu rezoluție HD iti ofera un unghi larg de vizualizare, o claritate superioara a imaginii, un contrast puternic si o luminozitate ridicată , si toate acestea cu un consum redus de energie .
Dragontrail Grass va proteja ecranul de zgarieturi pentru a susține activitățile tale.
Destinde-te ascultând muzica ta preferată in casti si bucura-te de sunetul redat de x2 Soul Lite gratie sistemului DTS .
Playerul audio are un design adaptat zilei de azi si este usor de utilizat datorită multitudinii de funcții de care dispune.
X2 Soul Lite dispune de 2 camere , Cea frontala  de 5 MP si cea principala de 8MP , care iti ofera nenumărate funcții si posibilitatea de a realiza filmări cu rezoluție de pana la 1080p.
Da frâu imaginatiei si descoperă functiile camerei.
-Fotografii HDR
-LED Flash
-Face Detection
-Face Beauty
-Take Anytime
-Filtre Live
Oricare ar fi provocarea te susține cu un procesor Quad Core de 64-bit cu o frecvență de 1.3GHz, solutie grafica Mali T720, memorie RAM de 1 GB si sistem de operare Android Lollipop 5.0, care va face ca interacțiunea cu device -ul atat de familiară .
X2 Soul Lite iti este aproape in orce moment al zilei datorită energiei oferite de bateria de 2400mah.
Ai pana la 24h in stand-by si pa la 625 de minute de convorbire .
Ai la dispozitie mai multe teme pentru a-ți transforma telefonul intr-unul pe stilul tau.
Dar daca nu as castiga un Allview x2 Soul Lite mai am 2 preferate tot de la Allview: Allview x2 Extreme sau Allview P6 Qmax.
Incep prin a va spune despre Allview x2 Extreme. .poate va dati seama după nume "EXTREME"" 
Este un smartphone Dual Sim  4GFDD si TDD .
Display de 6' Quad ND 2560*1440pixeli , matrice activa de leduri  organice
CPU-Octa Core 64-bit , 2GHz Helio ×10
GPU-Power VR Rogue G6200/700MHz
OS- Android TM 5.1 Lollipop
Camera foto principala 24 Mp  autofocus 
Filmare 4K .
Eraser, best pictures, face beauty, HDR .mod profesional , lossless zoom
Camera secundara-8 MP
Memorie RAM-3 GB
MicroSD- de pana la 128 GB
Genture Mode- NFC
Memorie flash-64 GB
Amplificator  audio NXP, TDS, difuzoare stereo
Economizor de energie .
Acum va voi vorbi despre ultima mea optiune ..

ALLVIEW P6 QMAX  
Smartphone Dual Sim 
Procesor - Octo Core de 1.7 GHz si un procesor grafic Mali 450MP
Un display 5.95' Full HD , IPS , LCD 1920*1080 pixeli.
Touchscreem capativiv mutitoch in 10 puncte , memorie Flash 16 GB extensibilă cu card SD iar memoria RAM de 2 GB
Camera principala de 13 MP cu autofocus , înregistrare video Full HD 1080p , motion track mode, smile shot, gesture  shot, face beauty,  life mode photo. 
Camera frontala de 5 MP 
OS- Android TM 4.4 kitkat
Wi-fi display (Miracast)
Wi-fi direct 
Hot-knot
Baterie -3000 mah.
Poate ca ati observat ca imi plac telefoanele care operează cu sistemul Android, si in afara de asta poate ca ati vazut ca am vorbit doar de telefoane Allview si da asa este deoarece după cum am spus la inceput am nevoie de un telefon care sa-i tina bateria foarte mult.
Consider ca firma Allview  îndeplinește toate dorintele pe care eu le cer la un smartphone, si elegant si rezistibil.
Allview  Pentru Tine Si Sufletul Tau

2 comentarii:

  1. Buna! am si eu o intrebare : am activat mod economizor si nu mai pot sa il dezinstalez??? ma poti ajuta? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...