Esti fan brânză? Daca nu devin-o!!!😂😂😂😂

Era sâmbătă seara ,am mers in oras cu sotul meu sa facem câteva cumpărături ,ca de obicei intrăm in supermarket si uităm sa mai ieșim. 

Sotul meu- Hai mergem? O sa ratez meciul

Eu- Stai linistit mai avem timp,hai sa mergem la raionul de lactate, mie poftă de ceva bun!!


Sotul-Pai,vrei ceva bun te duci la raionul de dulciuri nu la cel de lactate!!


Eu- pai,vreau ceva bun din lapte!!
Mergând catre raionul de lactate vad o faza foarte comică ; o discutie intre un pusti,mama lui si Toni Delaco. 

Toni D- Hey, pustiulică vrei sa gusti noul Miez de lapte ? Este facut numai din lapte!!😊😊😊

Pustiul-Si cei ala? Nu suna grozav si nici dulce!


T.D.-Hmmm,esti greu de convins! Dar daca gusti si imi spui parerea despre acest preparat ? Esti primul care gusta!

Pustiul-Asa mai merge! Ia sa vad !!!! Hmmm e asa de Pufos si delicios. Dar cum poate ca un produs sănătos sa fie asa de bun?


T.D.-Eh,cu asta se ocupă Delaco,  lapte ,branz,cașcaval,chestii trestii bestii😂😂😂 toate amestecate si ca prin magie boom boom se transforma'n ceva bun !!!!! Gustati doamna si dumneavoastra sa faceti diferența intre cantitate si calitate!!

Mama-Da,fiul meu are dreptate este de-a dreptul gustos ,savuros si arătos .

T.D.- Asa ca ochii si buzele dumneavoastră? 

Mama-Eeee,nici chiar asa ☺☺

T.D.- Deci ce alegeți ? Calitate sau cantitate?


Mama-Cu siguranta fara vrun dubiu voi alege calitatea! Gustul asta ma lăsat cu "gura apa"

T.D.-Ehe , si pentru ca ati devenit fan brânză ,primiti si un cadou.....in brânză 😁😁😁. 

Eu am rămas cam cu ochii in soare zicându-i sotului. 
Eu-Ia haide pufulete sa-mi iau si eu miez de lapte ca parca prea bine arata!!!


Sotul-Ei, in sfarsit după ce roscolesti tot raionul găsesti si ceva bun. Eu ti'am spus de mult sa iei Delaco dar daca tu nu asculti!! Vezi ca se suparara vacutele pe tine ca esti incapatanata 😅😅😂😂😂. 

Eu-Ehe,de acum stiu ce o sa mănânc o saptamana.

Sotul-Ce?

Eu-Brânză ,lapte,cașcaval ,miez de lapte,iaurt si tot ce mai are Toni Delaco. 

Sotul- Vezi ca la cat mănânci tu sigur bagi oamenii in faliment*(razand)

Eu-Ei ,lasa ca nu-i bai ,are Toni de unde!!!!😥😉😉😉

Eh,voi ce alegeți cantitatea sau calitatea? Eu aleg sa fiu fan brânză! !! 



Acest articol participa la cea de-a 11-a proba la SuperBlog 2015!!!

7 comentarii:

  1. Si noi suntem fani branza de la mic la mare!

    RăspundețiȘtergere
  2. bai... deci sunt cel mai mare fan branza.. pe cuvant pufos ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci si eu am devenit fan brânză ☺☺☺☺ e si sănătoasă pe deasupra

    RăspundețiȘtergere
  4. Când solicitam un împrumut pentru a-mi cumpăra clădirea ca proprietar de mică afacere într-o situație dificilă, băncile convenționale au spus că nu mă pot ajuta. Firma de împrumuturi de la domnul Lee s-a așezat cu mine, a auzit situația mea și a decis că merit să risc. Aici suntem 5 ani mai târziu și tocmai mi-am reînnoit împrumutul pentru încă 7 ani. Nu aș fi putut cumpăra clădirea mea fără ajutorul împrumutului de la dl lee și voi fi dator pentru totdeauna cu ei pentru că mi-au dat o șansă când nimeni altcineva nu ar face-o. "Iată dl lee
    adresa de e-mail de contact: 247officedept@gmail.com De asemenea, pe WhatsApp: + 1-989-394-3740 Așa că voi sfătui pe oricine care caută un împrumut să-l contacteze pe dl Lee pentru asistență cu finanțarea împrumuturilor.

    RăspundețiȘtergere

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...