27.10.2015

Lucru HandMade!!!!

Bonjour amicii mei, ce mai faceti?
Eu m-am apucat de lucru handmade . Cu ocazia Hallowen-ului ,le-a cerut copiilor la activitatea scolară vestimentație si accesorii cu tematica Hallowen. 
Am cautat peste tot in oras costume dar pace ,de gasit tot n-am gasit.
Iar pe net nu am vrut sa comand deoarece sunt exagerat de scumpe.
Asa ca m-am gandit de ce sa nu compun eu un costum si sa fac câteva accesorii handmade.
Costumul va fii unul de pisica , este pentru fata, asa ca o voi îmbracă intr-o pereche de colanti si o bluză neagră alaturi de o pereche de cizmulite negre .
Ca accesorii voi încerca sa fac o coadă de pisica si niste urechiuse.
Ce va trebuie pentru urechi?

-1foarfec
-1 cater 
-1carton  (pentru forme)
-1coronita neagra simpla (eu am avut noroc cu o coronița rămasă de la o alta activitate scolară )
-1super-glue
-1hartie glase neagra
-1carioca neagra
-crema pantofi neagra
Si multa răbdare (mie mi-a luat cam 2 ore)




Am inceput cu începutul ,decupand din carton 2 forme de urechi ,după ce le-am potrivit bine ,le-am lipit cu super glue si le Am lăsat cam 5 minute sa se usuce.
Între timp m-am ocupat de hârtia glase,decupando după formele urechilor.
După ce sau uscat ,am continuat aranjand hârtiile negre peste carton si le-am lipit am repetat procedeeul si pe spatele lor.
Mai avem putin,după ce le-am lipit bine am constientizat ca nu arata chiar asa de strălucitor asa ca mi-a venit ideea sa folosesc crema de pantofi ,dupa aceea au arătat foarte bine,carioca am folosit-o pentru a desene coronița deoarece avea o culoare de negru sters.


Ce va trebuie pentru coada?
1blana de care aveti
 
1 adeziv sau super glue
1foarfec
1cablu din fier

1banda de izoler 
Acesta a fost mult mai simplu de facut . Am inceput prin a tăia din blana respectivă ,in cazul meu am taiat-o in jumate,si am introdus înăuntru ei cablul din fier.  Am folosit adeziv pentru a se lipi mai bine, am lasat-o cam zece minute de sa uscat apoi pe restul de cablu rămas am pus banda de izoler pentru a da o strălucire cablului. Am măsurat cablul pentru a fii perfect ca o curea, dupa care l-am tăiat . Si cam asta a fost dragi prieteni. Pare usor dar nu este. Va sfătuiesc sa va înarmați cu multa răbdare inainte sa începeți.
Ieftin,bun si handmade!!!!
Voi ce parere aveti? 

REGULAMENT CONCURS "NICOL'S BLOG"

Dragi mei aici găsiți regulamentul concursului ! Succes va doresc .