Lucru HandMade!!!!

Bonjour amicii mei, ce mai faceti?
Eu m-am apucat de lucru handmade . Cu ocazia Hallowen-ului ,le-a cerut copiilor la activitatea scolară vestimentație si accesorii cu tematica Hallowen. 
Am cautat peste tot in oras costume dar pace ,de gasit tot n-am gasit.
Iar pe net nu am vrut sa comand deoarece sunt exagerat de scumpe.
Asa ca m-am gandit de ce sa nu compun eu un costum si sa fac câteva accesorii handmade.
Costumul va fii unul de pisica , este pentru fata, asa ca o voi îmbracă intr-o pereche de colanti si o bluză neagră alaturi de o pereche de cizmulite negre .
Ca accesorii voi încerca sa fac o coadă de pisica si niste urechiuse.
Ce va trebuie pentru urechi?

-1foarfec
-1 cater 
-1carton  (pentru forme)
-1coronita neagra simpla (eu am avut noroc cu o coronița rămasă de la o alta activitate scolară )
-1super-glue
-1hartie glase neagra
-1carioca neagra
-crema pantofi neagra
Si multa răbdare (mie mi-a luat cam 2 ore)




Am inceput cu începutul ,decupand din carton 2 forme de urechi ,după ce le-am potrivit bine ,le-am lipit cu super glue si le Am lăsat cam 5 minute sa se usuce.
Între timp m-am ocupat de hârtia glase,decupando după formele urechilor.
După ce sau uscat ,am continuat aranjand hârtiile negre peste carton si le-am lipit am repetat procedeeul si pe spatele lor.
Mai avem putin,după ce le-am lipit bine am constientizat ca nu arata chiar asa de strălucitor asa ca mi-a venit ideea sa folosesc crema de pantofi ,dupa aceea au arătat foarte bine,carioca am folosit-o pentru a desene coronița deoarece avea o culoare de negru sters.


Ce va trebuie pentru coada?
1blana de care aveti
 
1 adeziv sau super glue
1foarfec
1cablu din fier

1banda de izoler 
Acesta a fost mult mai simplu de facut . Am inceput prin a tăia din blana respectivă ,in cazul meu am taiat-o in jumate,si am introdus înăuntru ei cablul din fier.  Am folosit adeziv pentru a se lipi mai bine, am lasat-o cam zece minute de sa uscat apoi pe restul de cablu rămas am pus banda de izoler pentru a da o strălucire cablului. Am măsurat cablul pentru a fii perfect ca o curea, dupa care l-am tăiat . Si cam asta a fost dragi prieteni. Pare usor dar nu este. Va sfătuiesc sa va înarmați cu multa răbdare inainte sa începeți.
Ieftin,bun si handmade!!!!
Voi ce parere aveti? 

7 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesant , la noi nu se sarbatoreste aceasta sarbatoare in adevaratul sens al cuvantului , chear ar fi frumos sa se sarbatoreasca si la noi , copii sa plece deghizati la "colindat" de dulciuri , chear ar fi super

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte interesant , la noi nu se sarbatoreste aceasta sarbatoare in adevaratul sens al cuvantului , chear ar fi frumos sa se sarbatoreasca si la noi , copii sa plece deghizati la "colindat" de dulciuri , chear ar fi super

    RăspundețiȘtergere

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...