Pisica-animal de companie

În general eu sunt o mare iubitoare de animale,de toate felurile,pisici,câini,păsări etc.
Dar in special îmi plac pisicile,nu ştiu au ceva aparte sunt şi alintate dar şi dezinteresate in acelasi timp.Eu am 3 pisici acasă , stau  La țară  şi nu le țin in casă ,ci le las libere ,țin să mentionez că nu sunt de rasă ,dar pentru mine fac parte din familie.Uneori vin toate in bucătărie şi se fâsticesc pe lângă picioarele mele cerând atentie , iar atunci cand încep să miaunr  este clar le este foame sigur.Am inceput să le cunosc foarte bine  şi le acord atenție atunci când o necesită .Povestea mea cu pisicile a inceput acum aproape 4 ani  cand m-am măritat.Am fost cu soțul meu la nişte prieteni acolo am văzut prima data o pisica cu pui iei (2) dar era atat de frumoasă, parca era tigru .Soțul meu a observat că imi plac foarte mult pisicile si la o saptamana mi-a adus acea pisica cu pui. Pisica era atât de rea , probabil din cauza schimbarii de domiciliu şi având pui pe care îi proteja.In timp cam după 2 săptămâni sa mai cumințit , dar  vând sa fuga şi-a pus pui in pericol .Mai precis un şobolan a atacați aceasta a luptat mult pentru a-şi salva pui,deoarece in dimineata urmatoare am gasito moarta dar si sobolanul sfasiat,pui  erau singuri şi imi iera atat de frică sa nu-i pird si pe ei . La 3 zile  unul dintre pui a murit , cauza nestiind-o nici pana azi .
Şi uite asa am rămas cu un singur pui ,femela, timpul a trecut  si ea a crescut ,la un moment dat am observat că avea burta ,si uite asa mi-a adus 3 pui ,1 negru ,1alb cu galben si 1 portocaliu . Soțul meu mi-a spus să opresc un pui deoarece pisica era foarte slăbită . Am cautat 2 persoane  care isi dorea pisici si i-am dat ,oprin-o  Pe cea alb cu galben.
Când era mica era atât de urâtă , dar crescând sa  transformat  intr-o frumusețe . Când i-am cumparat garda celei mari (Tigrusorului) am pățit ceva normal dar pentru mine era ceva ciudat la momentul respectiv . Imediat ce i-am pus z garda am observat cum  a luat-o razna ,alerga de colo colo ,mie una ,eu nestiind  ca face asa de la mirosul  provocat de z garda , m-am  speriat , ba chiar am inceput sa plâng  crezând ca poate da-mi  moară pisica . Dar  In timp mam calmat si mi-am dat seama ca nu are nimic . In primavara acestui am ,  a nascut  si (Floreana) pisica cea mica ,  un singur pui amărât dar ce este ca seamana  leit cu Tigrisor .Si asa am cu 3 pisicile pe care nu le-as da pentru nimic pe lume. Soțul unei matuse de-a le mele , la un moment dat mi-a propus sa i-o dau pe Tigrisor in schimbul la 100lei ,dar nu am acceptat . Pentru mine fac parte din familie . Chiar daca acum sunt însărcinată si nu ma mai pot  mica cu ale  tot le țin si le iubesc
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...