Intra si tu in lumea magică cu parfumul Mad Potion! !!!

De cand eram mică mă atrăgea magia,participam la fiecare spectacol organizat de scoala noastra. Adoram magia, mai ales cand din mai nimic ieseau lucruri minunate, de exemplu țin si acum minte ca dintr-o funda pe care magicianul a bagat-o in pălărie a iesit un buchet de flori,ce amintiri frumoase,bine inteles ca nu am inteles niciodată cum făcea,dar o făcea bine.
La fel ca si in acest caz tot de mica imi plăceau parfumurile, nu conta, mie imi plăceau de toate felurile. Imi plăcea sa fiu aranjată si sa miros cat mai frumos.
Nici prin cap nu mi-a trecut vreodată ca magia ar putea avea ceva in comun cu parfumul,  pana cand Katy Perry  mi-a dovedit ca de fapt exista. Ea amestecând intr-o pălărie :luna ,stelele,câteva zaruri si o pisica rezultând intr-un final Parfumul Mad Potion.
Hmmmm oare cum o fi reusit , mai bine am intreba-o dar daca as putea sa fiu si eu o magiciana cu siguranta stiu ce ar fi pus in pălărie.
Mi-ar plăcea sa am si eu un parfum al meu , atunci eu as fi pus in pălărie : 1 crin ( pentru mirosul lui inconfundabil), o pisica si probabil luna.De ce as pune o pisica? Pentru ca le ador foarte mult, iar faptul ca Katy Perry a ales sa pună in compozitia sa si o pisica ma duce cu gândul ca si ei ii plac foarte mult.
De exemplu in toate filmele ,desenele fiecare vrăjitoare are cate o pisica sau cate un motan ( de exemplu Tom din Tom si Jerry) .
Luna cred ca a folosit-o pentru noapte la fel ca stelele , potiunea numindu-se Mad Potion.
Mi-as dori sa pot fi eu magiciana la fel ca Katy Perry,  dar pana acolo o rog pe ea sa-mi de-a si mie unul din parfumurile ei Mad Potion. 
Acest articol participa la cea de-a 8-a proba la 'SuperBlog 2015'


Un comentariu:

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...