18.03.2016

Imi e dor de copilărie! !!!

O dulce copilărie cu miros placut de libertate si  fara grijile de astazi.  Cred ca fiecare dintre nou are cate un regret in viata si acela fiind , anii copilăriei care au trecut mult prea repede . Când eram mici ne doream sa ajungem mari pentru ca sa avem parte de libertate si "sa nu mai dormim la ora fixa " mmmmm ce bun ar fii un pui de somn acum ! Dar țin minte ca cea mai frumoasa parte din a fii copil era privitul la Tv , la desene animate , imi amintesc si acum orele in care priveam la Tv cu atata bucurie din nimicuri , aveam animatiile mele preferate cum ar fii Tom&Jerry , Animatics,  Pokemon si încă multe altele , dar cu trecerea timpului mulți dintre noi devenim adulți in adevăratul sens al cuvântului , si uitam ce inseamna sa fim copii , sa ne mai prostim , sa ne uitam la desene si tot ce tine de copilărie !
Eu sunt un caz mai rezervat cu toate ca am crescut si am ajuns la vârsta maturității , având un sot si un copil adesea ma uit la desene animate fie sunt la Tv , la Pc sau pe pe un DVD. 

Una din animatiile mele preferate fiind Sta sa ploua cu chiftele Nu doar ca filmul animat este foarte comic , ma invatat ca totul are o rezolvare si dacă iti propui ceva cu adevarat chiar vei face ce ti-ai propus . De la Strumpfii am invatat ca cel mai importat lucru este familia si pentru ea merita sa lupți pana în pânzele albe !
Fiecare animatie are cate un mesaj , unele bune altele mai putin bune , cel mai bine sa culegem informatiile corecte si sa ne băgăm si noi in lumea povestilor ! Cei mai afectați sunt copii care nu destind raul de bine si de asta noi părinții trebuie sa ii îndreptăm spre  calea cea buna , de exemplu "mama face , copilul face" 
Daca toate studiourile de producții ar face filme ca Empire Film atunci nu am avea de ce sa ne facem griji , dar cum nici toate degetele la o mana nu sunt la fel nici aceste companii nu pot fii la fel.
Compania a fost înființată in 2007 ca inlocuitoarea a companiei Empire
VideoProduction care a existat pe piata din 1992 .
Din 1 noiembrie 2012 Empire Film a inițiat colaborarea cu Sony Pictures Home Entertainment. Empire Film distribuie si titluri independente , filme selectate foarte atent chiar premiate . 


Asa ca dragi părinți fiecare desen animat are un mesaj , noi doar trebuie sa preluăm mesajele bune si sa ne ajutam copii sa intare in lumea  povestilor asa cum o făceam si noi cândva ! Empire Film iti va fii alaturi in continuare cu cat mai multe animații interesante si cu scopuri educative !





Acest articol a fost scris pentru proba 6 din cadrul Spring SuperBlog 2016!! ! 

REGULAMENT CONCURS "NICOL'S BLOG"

Dragi mei aici găsiți regulamentul concursului ! Succes va doresc .