O pagina pentru blogul meu!!!

Buna seara dragii mei bloggeri,  nu vreau sa treaca vro zi fara sa scriu măcar un articol asa ca un seara asta vreau sa va spun despre noua mea pagina.
De curând mi-a venit o idee ,daca tot am un blog, si un cont de facebook de ce nu mi'as face si o pagina pentru a-mi promova articolele. Asa ca mi-am facut o pagina Blogul Nicoletei. Iar pe acesta pagina fiecare articol al meu va fii postat pentru al vedea cat mai mulți .
Te invit si pe tine sa intri pe pagina si sa dai like. In plus daca folosesti mai mult fcebook-ul decat blogul vei vedea mereu postarile mele mult mai rapid.

8 comentarii:

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...