Smoothie de fructe

Aseară aveam poftă de ceva racoritor ,ceva dulce dar si acrisor, fiind însărcinată am diferite pofte unele chiar ciudate.
Asa ca am decis sa fac un asa-zis smoothie de fructe, din fructe de sezon care sa fie si răcoritoare si acrisoara.
Eu am folosit;
2gutui
1strugure (Coarna alba)
2 banane mici
1lamaie (daca este foarte acră folositi după gust)
Gheață maruntita
Am inceput prin a stoarce lamaia si a o pune intr-un pahar. Am bagat la blender bananele, iar pasta iesită am amestecat-o cu lamaia (puneti lămâie după gust).
Am tocat mărunt strugurii  pentru a le scoate samburii (m-am chinuit ceva timp) iar apoi 3 sferturi din cantitate am bagat-o la blender. A venit rândul gutuilor pe care le-am tocat cubulete si 1parte din cantitate am bagat-o la blender.  Am amestecat gutuile , strugurii lamaia si bananele pana a iesit o pasta groasă. Apoi am pus o parte din cantitatea iesită intr'un pahar unde am adăugat bucăți din strugurii  si gutuile oprite. La final am adaugat gheață pentru a ii da un gust racoritor.
Eu una am rămas foarte surprinsă , mi-a iesit ceva foarte bun , cam ca sucul Capy pulpy dar mult mai dens.
Puteti sa-i mai adăugați frisca sau bucăți de ciocolată amaruie.
Poftă buna dragi bloggeri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...