02.10.2015

Smoothie de fructe

Aseară aveam poftă de ceva racoritor ,ceva dulce dar si acrisor, fiind însărcinată am diferite pofte unele chiar ciudate.
Asa ca am decis sa fac un asa-zis smoothie de fructe, din fructe de sezon care sa fie si răcoritoare si acrisoara.
Eu am folosit;
2gutui
1strugure (Coarna alba)
2 banane mici
1lamaie (daca este foarte acră folositi după gust)
Gheață maruntita
Am inceput prin a stoarce lamaia si a o pune intr-un pahar. Am bagat la blender bananele, iar pasta iesită am amestecat-o cu lamaia (puneti lămâie după gust).
Am tocat mărunt strugurii  pentru a le scoate samburii (m-am chinuit ceva timp) iar apoi 3 sferturi din cantitate am bagat-o la blender. A venit rândul gutuilor pe care le-am tocat cubulete si 1parte din cantitate am bagat-o la blender.  Am amestecat gutuile , strugurii lamaia si bananele pana a iesit o pasta groasă. Apoi am pus o parte din cantitatea iesită intr'un pahar unde am adăugat bucăți din strugurii  si gutuile oprite. La final am adaugat gheață pentru a ii da un gust racoritor.
Eu una am rămas foarte surprinsă , mi-a iesit ceva foarte bun , cam ca sucul Capy pulpy dar mult mai dens.
Puteti sa-i mai adăugați frisca sau bucăți de ciocolată amaruie.
Poftă buna dragi bloggeri

REGULAMENT CONCURS "NICOL'S BLOG"

Dragi mei aici găsiți regulamentul concursului ! Succes va doresc .