Cum ar fi daca nu ar exista cauciucul?

Buna dragii mei bloggeri, astăzi vă voi pune o intrebare la care vă voi si răspunde ,pentru ca pentru mulți dintre noi cauciucul nu este atat de vizibil si nici ajutorul pe care acesta ni-l dă. Întrebarea este:
         Cum ar fi daca nu ar exista cauciucul?
Întrebarea este grea după cum stim cu toți cauciucul are o influenta asupra omenirii încă din timpuri străvechi. 
Eu am in casa mai precis in bucătărie foarte multe ustensile din plastic/cauciuc si nici nu îmi imaginez cum ar viata fara ele. Ca sa nu mai spun ca am cam peste tot cate un covor de cauciuc , in baie cel putin imi este de mare ajutor.
Nu cred ca exista vrun om,vro persoană care sa nu dețină ceva din cauciuc prin casa sau prin curte.
Eu m-am gandit zilele trecute sa-mi mai achizitionez cate ceva din cauciuc deoarece sunt foarte utile asa ca am cautat si am dat peste Elastimpex
unde am gasit o mulțime de lucruri confecționate din cauciuc de care eu as avea nevoie.
Elastimpex este o firma ce produce diferite obiecte/lucruri din cauciuc pentru a ne facilita noua munca,nu degeaba trăim in sec.21 secolul vitezei, cu o experiență de peste 20de ani in acest domeniu ei sunt deja profesionisti.
Fara ei nu ar exista multe, precum benzile de alergat, benzile pe care se produc multe alimente si multe altele.Cele mai bune Placi tehnice din cauciuc sunt făcute de ei,calitate inegalabilă fata de alte firme.
Sa Nu te mire daca mergând la sala de fitness vei observa ca
 banda pe care tu alergi si ai un corp de invidiat ,este de fapt produsă de Elastimpex.

Eu caut un covor din cauciuc de culoare rosie iar aici am gasit ceea ce imi imaginam si la superpret,s-ar asorta perfect cu draperiile. 
De exemplu am dat peste acest Placa din cauciuc ,de uz general , confecționată din SBR ,amestec de SBR cu CR.

Acesta placă tehnică poate fi livrată sub forma de role,covor sau dale,si poate fi folosita pentru acoperirea pardoselilor acolo unde nu se necesita proprietati fizice sau chimice deosebite.
Ele mai pot fi folosite si in alte domenii precum: agricultură, industria extractoare,industria chimică,materiale de constructii,linii de productie,precum si in industria auto.
Avem la indemana 9 culori din care putem alege culoarea pe care ne-o dorim : rosu,bej, albastru,verde,negru,alb,maro,galben si gri.
Structura suprafeței poate fi de diferite feluri:
 -Structura anti-derapanta
-Structura grosieră 
-Structura romboidala fină 
-Structura 》》》
-Structura normală
-Structura piramidală
-Structura  romboidala
-Structura longitudinala
-Structura tip grătar 
-Structura romboidala fină 
-Structura verticala cu nopeuri
-Structura os de peste 
-Structura cu nopeuri încrucisate 
-Structura cu profil rotunjit,inalta.
Lungimea lor poate varia intre 1000mm-10000mm iar lățimea între 900mm-1400mm.
Eu am gasit la Elastimpex ceea ce cautam ,te invit si pe tine draga cititorule sa cauti ce ai nevoie la ei. Sper ca va fost de ajutor articolul meu!!! Daca da astept parerile voastre!! 
Acest articol participa la cea de-a 9a proba la SuperBlog 2015!! Succes tuturor pe curând!!!

2 comentarii:

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...