Momentul meu!!

Astăzi va voi impartasii unul din momentele mele pe care le-as repeta la infinit . Eu stau la țară dar asta nu ma împiedică sa imi fac toate poftele, de obicei cand plec la cumpărături i-au cu mine o listă ,pentru a-mi fi mai usor dar stiti cum se spune "socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ' si cum vad ceva nou cum imi i-au, nu contra a pretul,mie si asa imi place sa experimetez lucruri noi.
Este ceva timp de cand am descoperit noul Danone Cremosso de atunci de fiecare data cand merg la cumpărături ma aprovizionez cu multe iaurturi .
Inainte obisnuiam sa mănânc orce fel de iaurt dar de cand l-am descoperit pe Cremosso nu mai vreau altul.
O zi de-a mea obisnuita începe cu Danone Cremosso nu cu cafea, de ce? Pentru ca nu consum cafea, asa ca in fiecare dimineata imi i-au din frigider cate un Cremosso pe care-l savurez si imi da multa energie iar gustul lui este inconfundabil.
Hmmm,gustul lui imi lasă gura apă, de obicei obișnuiesc sa-l savurez in fata computerului, iar asta ma relaxează complet.
Uneori stau si imi pun întrebarea cum am trăit pana acum fara el? 
Daca nu l-ati încercat încă va sfătuiesc sa o faceti cat mai curand, este cel mai bun .
Nu mai spun ca de curând am inventat o prăjitură cu Cremosso, un fel de chec cu umplutura de iaurt.
Cum vi se pare ideea ? Testati-o si voi, dar aveti grija ca iaurtul sa fie rece!
Acesta este momentul meu preferat la începerea zilei al tau care este? Cu ce începe ziua voastră?  Puteti sa faceti public momentul vostru accesand acest link.
Poate ca mulți dintre voi nu doriti sa renunțați la cafeaua de dimineata pentru un iaurt. Dar acesta se poate transforma in momentul fiecaruia dintre noi in orce moment din zi fie prânz sau cina! Momentul meu preferat începe cu Danone Cremosso
            Astept parerile voastre după ce citiți acest articol!! Pe curând!!!

Un comentariu:

  1. Parca vorbesti despre mine ,si eu sunt la fel ,nu-mi lipsesc iaurturile ,si culmea mereu mi se termina seara cand nu mai am nici o posibilitate sa ma duc la magazin , sotul meu deja imi stie obiceiul , si mereu cand vine de la munca imi aduce iaurturi ...si eu tot la tara locuiesc , mi se parte un loc mult mai linistit decat orasul

    RăspundețiȘtergere

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...