Ce cadou sa-i fac sotului meu?

O zi perfecta începe întotdeauna cu o cană mare de cafea proaspăt facuta si cu mirosul ei ce te ademeneste.
Eu nu consum cafea dar asta nu ma face sa nu-mi placa mirosul ei. Sotul meu bea cafea iar in fiecare dimineata cand pregateste cafeaua are grija ca pe langa miros si gust sa-i asorteze si o cană minunata.
Dar si modul prin care isi alege cana este important pentru el.
Nu poate savura cafeaua in orce fel de cana, prefera cănile frumoase si mari ca sa poată savura cu placere. 
Anul trecut la aniversarea noastra i-am facut cadou o cană foarte frumoasa cu ocazia împlinirii a 3 ani de cand suntem împreună.
Si fiindcă aniversarea se apropie cu pasi repezi ma gândesc deja ce cadou ii voi face , asa ca m-am gandit sa-i fac cadou tot o cană specială si am gasit aici Cani de calitate originale  imaginez ca voi alege o cană sau un set din cele mai frumoase ,amuzante sau chiar personalizate. Parca vreau si eu una!!
Am cautat si in cele din urma m-am hotărât ce Cadou ii voi face. 
Este exact asa cum ii place lui. Inalta de 89mm cu volumul de 420ml iar culoarea rosie.

Are inimioare si mai bine ador inimioarele. Iar pentru mine imi voi comanda o cană asemănătoare cu înălțimea de 122mm iar volumul si culoarea aceeasi cana Prajiturele îndrăgostite.
 Ii va plăcea mult cadoul pentru ca iubeste cafeaua si adora sa o savureze intr-o Cana personalizata minunata.
Deja ma gândesc ce cadou ii voi face la anu' ,dar cred ca deja se ocupă cei care fac căni 
Acest articol participa la cea de-a 10'a proba la SuperBlog 2015!!

3 comentarii:

  1. Frumos cadou ...si mie imi placea cafeaua insa dupa ce am ramas insarcinata hopaaa nu-i mai suportam nici macar mirosul , poate ca e mai bine asa , ma trezeam si la 22:30 noaptea sa-mi fac cafea ;)) ..oricum pana la anu mai este , ai timp sa te gandesti ce o sa-i faci cadou , poate descopera si alte lucruri care ii plac

    RăspundețiȘtergere
  2. Când solicitam un împrumut pentru a-mi cumpăra clădirea ca proprietar de mică afacere într-o situație dificilă, băncile convenționale au spus că nu mă pot ajuta. Firma de împrumuturi de la domnul Lee s-a așezat cu mine, a auzit situația mea și a decis că merit să risc. Aici suntem 5 ani mai târziu și tocmai mi-am reînnoit împrumutul pentru încă 7 ani. Nu aș fi putut cumpăra clădirea mea fără ajutorul împrumutului de la dl lee și voi fi dator pentru totdeauna cu ei pentru că mi-au dat o șansă când nimeni altcineva nu ar face-o. "Iată dl lee
    adresa de e-mail de contact: 247officedept@gmail.com De asemenea, pe WhatsApp: + 1-989-394-3740 Așa că voi sfătui pe oricine care caută un împrumut să-l contacteze pe dl Lee pentru asistență cu finanțarea împrumuturilor.

    RăspundețiȘtergere

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...