Cadoul perfect cu Karin Gifts

Buna dragii mei bloggeri, am scris acest articol pentru a va ajuta in privința unei probleme pe care toti o intampinam. Cadoul de Crăciun.
Eu cel putin in apropierea sărbătorilor de Crăciun incep sa ma pregătesc cum face orce persoana care nu dispune de foarte mult timp, deoarece celelalte treburi ne acoperă o buna parte din timp, astept Crăciunul cu mult inainte, deja ma gândesc cum va fii , si după cum spuneam cu toate ca ne gândim după acum lăsăm totul pe ultima sută de metri ,iar atunci ne panicam,  deoarece nu avem destul timp pentru pregătiri.
In final cand credeam ca le-am aranjat pe toate ne dăm seama ca nu avem cadou pentru nasi, nu mai avem timp sa alergam după un cadou , si cum este pentru nasi trebuie sa fie ceva unic ,special si foarte elegant.
Mie mia venit in cap sa-l caut de pe acum pentru a fi pregatita , si a numai face ca in fiecare an
Pe Karin Gifts am gasit cadoul perfect Cosuri Cadou Caciun . Aici am gasit o mulțime de cosuri  pline cu bunătăți care ar putea fi cadoul perfect pentru persoanele dragi.
După buget iti poți alege ce va contine cosul. Eu va voi drept exemplu pe cel mai ieftin cos si pe cel mai scump. Pentru a va putea ajuta sa vă decideți.
De exemplu cel mai ieftin cos ajunge la 65lei (un pret bun)

Happy Cristmas -65lei 
Acest cos contine specialități dulci ,precum panettone si ciocolată fina cu lapte care merg perfect in compania unui vin alb sec savuros.
Cosul cadou este ambalat si aranjat manual,  cu globuri si lumânări , pe tema Crăciunului  (nasei mele i-ar plăcea foarte mult mult fiind facut manual).
Dar in cazul in care bugetul va permite puteti opta pentru cosul "The Perfect Touch"in schimbul pretului de 2050lei ..dar acesta fiind mult mai elegant.

THE PERFECT TOUCH-2050LEI
Intradevar acesta este un cos superb si merita toți banii .
Acest cos este special si foarte  rafinat, contine specialități dulci precum Panettone, Pates de fruits, dulceață artizanală,caramel savuros, praline fine cu lichior, trufe delicioase, ciocolată amaruie si toate acestea acompaniate cu succes de o sampanie eleganta , un whisky de calitate superioara si de o cutie ce ascunde o escapadă de lux pentru 2 persoane. La fel ca fiecare cos si acesta este ambalat si aranjat manual, este ca un cadou pe care il faci tu acasa cu mainele  tale, doar ca nu te chinui si il comanZi direct.
Sper ca in final vă veti da seama ca pe Cosuri KarinGifts este si cadoul pe care tu il cauti.
O diversitate de produse ,pentru oricine cu ocazia Crăciunului. 
Cu preturi de la 65lei si pana la 2050lei aveti o gama lunga de unde puteti alege cosul perfect si la pretul perfect.
Comandati  sau rezervați cu încredere. 
Cadoul perfect pe Karin Gifts! !!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...