Laptopul meu are nevoie de ajutor It Premium

Incep cu o mica povestioara exact cum v-am obisnuit. Eu am un laptop Acer dar este foarte vechi si ca sa-i gasesc piese este cam greu, el fiind vechi . 
Sunt o dependenta de internet,tehnologie si tot ce ține de aceste lucruri, asa ca folosind laptopul non-stop a inceput sa-i cedeze bateria . Acum stau cu el numai la încărcat, nu pot pleca nicăieri fara încărcător.
Pentru mine este foarte dificil ,eu fiind mereu in miscare ,bateria nu ma mai tine mai mult de 2 ore .
După cum spuneam laptopul este foarte vechi si de aceea prețurile pentru o baterie noua ssunt enorme.  Dar cu toate astea am decis sa caut poate gasesc ... pentru ca laptopul este o necesitate pentru mine, deoarece sunt o blogarita din ce în ce mai activa , si pe site-urile de socializare sa nu mai vorbim stau 15h din 24h. 
M-am apucat de cautat si am gasit . Unde? Bineînțeles  Pe itpremium.ro , merita fiecare banut , mi-am dat seama ca produsul pe care il caut ei il au, si nu doar ca il au si pretul este avantajos si calitatea este extra. Verificați aici 
Eu am ales sa vorbesc despre un produs pe care o prietenă de-a mea il cauta de curând. Pentru a o ajuta. Baterie Acer
BATERIA ACER ASPIRE 3100
Compatibilă si cu modelele de laptop Acer Aspire5515, Acer Aspire 5102 si Acer Aspire 5650.
Numar de celula 6
Tensiune-11.10/14.80v
Capacitate-4800 mah 
Pret-220lei 
Ia spuneti va socat ? Pe mine da. Pretul este unul deosebit foarte ieftin dar calitatea este una foarte buna nu degeaba se numesc It Premium. 
Despre acest site itpremium.ro va pot spune ca produsele lor sunt extrem de bune ca calitate si nu in ultimul rand ca pret.
Cu ajutorul produsului achiziționat de la ei , nu mai am nevoie de încărcător toata ziua, pot lua laptopul cu mine oriunde fara sa-mi fie teama ca voi ramane fara baterie.
Si daca pe viitor laptopul meu va mai face 'figuri' voi avea eu grija unde sa-l duc la reparat , unde credeti? Ghiciti? Da la IT PREMIUM meritată calitatea. 
Sunt mulțumită!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...