Eleganță si Feminitate by Chic Elite si Ellis! !!!

Acum câteva zile stăteam de vorbă cu o amică ,si din vorbă în vorbă am inceput sa conversam despre articole vestimentare,make-up si eleganța.
Deoarece ea urma sa meargă la un eveniment important pentru ea "nunta unei persoane dragi".
Eu sunt o fire care se aranjează nu doar cand pleaca undeva ci si atunci cand sta pe acasa. 
Pe cand prietena mea nu prea are eleganta in sânge , are mii de ținute uneori devin invidioasă pe cate haine are ,dar cu toate asta umbla tot nearanjata. Asa ca m-am decis cu ocazia nunții la care trebuie sa se duca ,sa o ajut sa-si recastige eleganta si feminitatea de altădată. 
Am inceput dialogul cu câteva intrebari pe care i le-am adresat:
Eu-Si,ia spune ce culori iti plac ?

Ea-Hmmm,negru ,albastru ,auriu si crem. Dar de ce ?

Eu-Ca sa imi dau seama cam ce iti trebuie!

Ea-Ahaa! !!

Eu-Bun,am stabilit culorile, deja este stabilit ce tinuta iti trebuie. Acum sa mergem sa cautam!
In acel moment eram la ea acasa,si am decis sa-i roscolesc toate hainele in căutarea ținutei perfecte. Am cautat si am rămas socata de cate haine frumoase are,si la moda si de brand-uri celebre.
In drumul meu spre gasirea ținutei am dat peste haine de la Casa de moda Ellis ,rochii super drăguțe si noi unele chiar cu etichetă. 


Eu-Cum de ai atâtea haine noi si te plângi mereu ca nu ai cu ce te îmbracă?

Ea-Eee, asa sunt eu!

Eu-Dar nici asa!!
Între timp dau de rochie frumoasa neagra eleganta si rafinată exact cum imi place mie ,o iau din grămadă de haine si o pun deoparte.
In tot acest timp ea strigând la mine sa nu mai fac dezordine dar bine inteles eu nici nu o ascultam si imi vedeam in continuare de cautarea mea. Asadar cu rochia am rezolvat ,mai am de cautat un bolero mișto ,încălțăminte si accesorii. 
Continuând sa caut dau de o pereche de pantofi negri micuți dar in acelasi timp foarte eleganți . Imi zic in sinea mea "astia-a sunt perfecți. 
Ca accesorii am reusit sa-i gasesc un colier si niste cercei aurii foarte draguti care se asortau perfect cu gentuta plic pe care avea sa o poarte acesta fiind negru cu auriu. Bolero-ul l-am gasit rapid, negru simplu dar feminin.
La final cand am luat toate lucrurile pregătite la mana nu mare mi-a fost mirarea cand am rupt eticheta la rochie sa vad ca era fabricată de Ellis, si imi zic in gand "Norocoaso, eu vreau haine de la Ellis dar nu mi el permit pe cand tu le ai si le tii aruncate".

După o ceartă zdravănă cu ea ,deoarece nu vroia sa se îmbrace zicând ca ea nu va purta nici de cum tinutele pregătite de mine pentru ca sunt prea elegante si ca ea are treaba si nu are timp de stat.
Eu-Draga mea , esti tânără, frumoasa de ce sa nu fii eleganta? De ce sa nu pui accent pe feminitatea ta? Nu iti doresti sa fii cea mai frumoasa la nunta?

Ea-Ce stii tu? Eu am treaba de terminat! Crezi ca imi arde de feminitate si alte destea? 
Eu in cele din urma renunț si plec acasa. Si imi spun mie însămi "Daca ea nu vrea ,eu nu pot sa o oblig".
Cu toate ca eram supărată ,am decis sa o las sa isi de-a seama de greselile ei singura!
In aceea zi nu ma sunat dar a doua zi ma sunat si mi-a spus sa merg la ea deoarece are o surpriza pentru mine. Eu ma duc dar in sinea mea ma întrebam "Ce surpriza imi poate face ea ,daca mai are doar 2 ore si trebuie sa plece la nunta?"
Ajung la ea unde raman plăcut impresionată deoarece ea era îmbrăcată in tinutele pe care eu i le pregatisem (ii stătea divin cu rochia de la Ellis ).
Atunci eu o intreb:
- Ce cauti îmbrăcată asa ? Nu tu ai spus cu gura ta ca nu ai timp de prostii destea si ca nu vei purta tinuta asta deoarece este prea eleganta?
La care ea imi răspunde pe un ton suav. :

Ea-Draga mea,ai avut dreptate viata este prea scurtă ,nu merit doar munca si atat. Astazi voi fi remarcată asa cum niciodata nu am mai fost.

Eu-Dar cum ti-ai dat seama de lucrurile astea?

Ea-Sa zicem ca am avut parte de un mic ajutor ,după ce ai plecat tu ieri am rămas pe gânduri la cele spuse de tine . Asa ca m-am decis sa caut cauza firii mele pe net.
Acolo am gasit o Platforma de mentorat unde am realizat multe lucruri .

Eu-Cum ar fi?

Ea-Eleganta nu trebuie sa fie doar exterioară ci si interioară pentru ati descoperirii feminitatea. 
Degeaba te aranjezi la exterior daca nu o faci din suflet. Noroc cu Chic Elite, ei m-au ajutat sa-mi descopăr feminitatea si tot ce tine de ea.
Iti recomand si tie sa intri pe pagina lor . Mie mi-a fost de mare ajutor .

Eu-Da, ar cam trebui ,informația nu strică niciodata,mai ales ca au facut inposibilul posibil.

Ea-Cum adica?

Eu-Au reusit sa te faca sa devii ce eu incerc de foarte mult timp,dar in cazul meu fara vrun succes.

Deci dragi mei prieteni daca aveti vro persoana apropiata care a uitat ce este feminitatea si vreti sa o ajutati ,apelați cu încredere la ei sunt cei mai buni.
Ellis se va ocupă de tinuta adica eleganta exterioară iar Chic Elite se va ocupă de eleganta interioară . Împreună te pot face sa devii cum nai fost niciodata,daca prietena mea a reusit ,cu siguranta va funcționa si la tine !!!!

Acest articol participa la cea de-a 12-a proba de pe SuperBlog 2015!! Succes 

3 comentarii:

  1. Cateodata ar trebui sa mai acceptam si un sfat de la cineva , chear daca ne incapatanam sa facem ca noi , pana la urma a ajuns la vorba ta ...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cateodata ar trebui sa mai acceptam si un sfat de la cineva , chear daca ne incapatanam sa facem ca noi , pana la urma a ajuns la vorba ta ...:)

    RăspundețiȘtergere

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...