Prajitura 'Dinte de negru'

Buna dragi mei bloggeri,  m-am gandit sa va împărtăsesc si vouă o rețetă de la o prăjitură pe care am facut-o in aceasta seara.
Specific ca nu este reteta mea , este găsită pe net.
Dar este foarte usor de facut si foarte gustoasă. . In apx 45 de min. A fost gata.
Sfat: Folositi o cană pentru măsurat de 240ml.
Ingrediente:pentru blat 
5galbenusuri
1cana de zahar
1cana de făină 
1plic praf de copt stins in oțet 
2linguri de cacao
1pachet de unt 250gr
5linguri lapte (optional eu nu am folosit deoarece nu aveam la indemana)
Ingrediente pentru spuma
5albusuri 
1 cana de zahar (va sfătuiesc sa puneti mai putin deoarece va iesi prea dulce)
1plic zahar vanilat 
1lingura de oțet. 
Cam astea ar fi ingredientele de cate aveti nevoie. . Eu va spun ce am folosit eu .
Prepararea: (cum am facut eu)
Am separat galbenusurile de albusuri.  Albusurile le-am pus separat.
Apoi am inceput sa amestec treptat  zahărul ,faina,  praful de copt stins, cacaoa si untul. Va va iesi o compozitie vîscoasă,  Dar nu va speriati, tapetati tava de copt cu ulei si făină , după care turnati compozitia si o intindeti pe toata suprafata tavii. 
Verificați blatul in mod traditional cu o scobitoare.
După ce am băgat tava in cuptor ne apucam de spuma .
Începem sa batem albusurile adăugând treptat zahar (eu am folosit un tel, dar voi puteti face la mixter,  Eu prefer sa fac la mana)
Otetul si zahărul vanilat, si batem pana ce spuma devine foarte tare...
După ce sa copt blatul il lăsăm la răcit ,nu il folosim cand este cald)  la fel facem si cu spuma o băgăm cam 10min la frigider .
După ce blatul sa răcit il putem tăia pătrate ,
romburi sau chiar cercuri .
Eu am optat pentru cercuri mi sa parut mai interesant.
Am folosit o forma pentru biscuiți rotundă . După ce am facut cercurile am pus deasupra forma si am pus spuma in formă, asa le am facut motul. Optional puteti rade ciocolată amaruie pe deasupra ...
Asa mi-au iesit mie 
.Dar au fost foarte gustoase.. 
Poftă buna!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...