Acoperisul Perfect cu ODÙ-Green Roof

Nu demult imi imaginam cum ar arata acoperisul meu ,acoperit cu vegetație si multe culori verzi ,dar nici nu mă gândeam ca poate fi redactabil ceea ce imi imaginam eu ,pana cand fara sa vreau am dat peste
ODU-GREEN ROOf ei lucrând numai cu vegetație ,m-au ajutat sa imi fac visul realitate.
     Acoperisul este acum plin de vegetație adevarata,tufe si multe ,multe lucruri verzi.
              Fiecare amenajare verde facuta de ei este de cel mai bun raport,cost,eficienta si siguranță in exploatare,ei ne ofera solutii si pentru terasele verzi pe care ni le dorim ,având o gama larga de produse verzi .

Daca stam sa facem socoteala un Acoperis verde   are mai multe avantaje fata de un acoperis normal:
-protejeaza componentele acoperișului de schimbarile drastice de temperatura,de razele UV,de grindină si depuneri, ceea ce face ca durata de viata a unui acoperis verde sa fie de 2 ori mai mare fata de un acoperis normal.
-Apa de ploaie este stocată ,un acoperis extensiv păstrează aproximativ 40-80% ,iar unul intensiv păstrează pana de 80% pana la 99% pe cand un acoperis normal păstrează foarte putin sau deloc.

-Incidentele provocate de ploile torentiale sunt reduse intre 50%-100%precum si descărcarea apei in sistemul de canalizare este întârziată. 
-Inbunatatirea micro-climatului prin evaporare si transpirație. Apa de ploaie de evaporă si raceste împrejurimile. 
-Randamentul foto-voltaic creste cu pana la 5% datorită sistemului de răcire al acoperișului verde.
-Praful si impuritatile sunt automat reduse
-Iar daca vrei sa te trezesti in fiecare dimineata cu ciripul pasarelelor este Inca un avantaj ,deoarece vegetația permite locuirea animalelor.
-Protectia impotriva radiatiilor electromagnetice si retelor de telecomunicații mobile.
         Sper ca aceste informatii va vor ajuta sa va decideți . Cu atâtea avantaje eu zic ca merita.
                    Mie una mi-a placut ideea de la inceput pentru ca in afara de avantajele tehnice mai are si un aspect superb si încântător .
Toți prietenii au devenit invidiosi si vor si ei, dar nu-i nimic ODÙ-Green Roof ajuta pe oricine.
In afara de acoperișuri acestia fac si alte lucruri precum Terase verzi , parcuri, garduri si multe altele.
                Va invit sa va puneti un acoperis sau ce doriti voi cu ei, este cel mai convenabil...!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...