8 luni De cand m-am apucat de bloggerit!!!

Parca ieri imi făcusem pentru prima data blogul,si scrisesem primul meu articol.
Dar timpul a zburat rapid si iată ca deja am 8luni de cand scriu si tot scriu. Din totdeauna ma pasionat sa scriu , si cu acest blog am posibilitatea , la inceput era asa de greu, nu stiam mai nimic dar cu ajutorul câtorva persoane am inceput sa scriu articolele din ce in ce mai bine. La inceput nu stiam sa copii nici măcar un link sau sa-l pun sub un cuvant cheie,si ma chinuiam enorm,pana cand am inceput sa-mi dau seama cum trebuie a trecut ceva timp.
Am avut momente cand am vrut sa renunț pentru ca avand blogul de foarte putin timp nu puteam participa la niciun concurs, si eram asa de supărată. Prima oară imi amintesc ca am participat la un concurs sponsorizat de Alegria Online  si am si castigat o lenjerie de pat, doamne ce ma mai bucuram. 
Usor ,usor m-am pus pe picioare si am inceput sa scriu despre diferite chestii si parca ma atrăgea sa scriu si mai mult. Acum astept sa se facă cate o campanie noua la care sa particip doar de dragul de a scrie.
La inceput nu aveam idei despre ce pot scrie,fara sa-mi dau seama ca pot scrie despre orce imi vine in cap,si ca pot ajuta multe persoane cu articolele mele.
Unul dintre articolele mele este Răsărit de soare,mergând catre locul de munca am prins unul dintre cele mai frumoase momente,si anume cum răsare soarele as ca mi-am pus in cap sa scriu si un articol despre asta si l-am scris,am avut câteva persoane cărora le-a placut foarte mult articolul meu.
Cu fiecare articol pe care-l scriu parca sunt tentată sa scriu si mai mult. Am inceput sa fiu mai activa pe blog decat pe facebook iar inainte nici nu concepeam sa nu stau pe facebook măcar câteva ore dar acum parca mai mult imi place sa scriu pe blog. As vrea sa-mi lăsați ideile voastre despre ce v-ati dori sa vedeti si sa citiți. Eu o sa țin cont de asta si voi scrie articolele pe care voi le doriti. Ma bucur enorm ca am un blog si următorul articol despre mine va fi la implinirirea unui an de cand am blogul va multumesc celora care mi-au vizitat mereu blogul si mi-au distribuit articolele. Pe curând  

4 comentarii:

  1. ma bucur ca iti place sa scrii si ca esti pasionata..cred ca ai vazut deja ca ai luat prima nota de 9 in SuperBlog...deci ai inceput bine..mult succes

    RăspundețiȘtergere
  2. Da ? Încă nu am văzut .mersi mult ca mai anunțat . Si daca a avut cine sa ma ajute. Numai cu ajutorul tau am reusit sa devin din ce in ce mai buna!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru ceea ce faci , stiu ca nu e asa usor , insa daca iti place , totul este bine..asta e cand incepi ceva la inceput e greu , dupa te obijnuiesti si iti dai seama cum merg lucrurile ..Succes in continuare

    RăspundețiȘtergere

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...