De ce imi doresc un EVOLIO XWACH?

Nu demult cautam un cadou pentru sotul meu ,ceva mai rar,mai special, doar este pentru persoana cea mai importanta din viata mea. 
După câteva căutări online deoarece nu am timp sa umblu prin magazine si sa caut, am gasit acest ceas Evolio XWach. 
Acest smartwach poate fi folosit pentru convorbiri telefonice cat si pentru convorbirea prin mesaje, folosind exclusiv ecranul tactil de 1.22 FQCGA 240*204 pixeli.
Ceasul Evolio 
Permite primirea notificarilor ,dispune de organizer digital, funcție antifurt si mai poate afisa pasii importanți pentru o viata cat mai sănătoasă :: ritm cardiac , monitorizarea caloriilor consumate , alarma de sedentarism cat si un monitor pentru calitatea somnului.
Acest smartwach Evolio xWach mai are si alte avantaje cum ar fi: poate fi conectat la orce smartphone indiferent ca operează sistemul Android sau IOS , are o autonomie de la 2 pana la 5 zile .
Ceasul poate fi aranjat prin schimbarea ecranului si a temei cu cele care va plac vouă.

Dar revenind, pretul este unul avantajos si ceasul chiar il merita fiind un ceas necesar, sotul meu munceste extrem de mult dar in acelasi timp foloseste foarte foarte des telefonul, uneori chiar exagerat de mult , încât ajung sa-i spun sa s-il închidă pe timp de noapte. 
Fiind foarte cautat si avand nevoie de o metoda cat mai rapida , m-am gandit la acest ceas Evolio xWach ca ar fi cadoul perfect .
Fi in un ceas il va purta pe mana , nu va fii nevoie sa verifice mereu daca la pierdut sau daca a rata vrun apel important neauzindu-l .
Designul si eleganta ceasului ii vor da un aer mai frumos cam de "sef'.
Este chiar foarte super.
Sper sa ii placa sotului meu , cu toata ca sunt ferm-convinsă ca il av adora din prima. 
Ceasul Evolio xWach, smartphonul viitorului.
Daca voi avea destule finante imi voi achiziționa si eu unul fiind foarte practic,elegant,compact si simplu de folosit , nu mai spun de pret care este foarte avantajos pentru o asemenea tehnologie. 
 Evolio xWach 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...