Copii in corpuri de adulți !!

Buna dragii mei , si o zi minunata .
Astăzi m-am gandit sa scriu despre un subiect minunat "desene animate"
După cum bine stiti copii nu se schimba doar cresc si ajung intr-un corp de adult!
Chiar daca sunt deja o femeie matura, implinitita si cu un prichindel pe drum.Dar cu toate astea am momente cand ma comport exact ca un copil mic care vrea doar sa se uite la desenele lui preferate.

Imi aduc aminte si acum cand eram mica si imi doream cu nerăbdare sa cresc crezând ca "viața de om mare" este mult mai frumoasa. 
Dar bine inteles ca totul sa dovedit a fii o minciuna ,sa fii mare nu'i usor iar momentele trăite in copilărie nu se pot compara sunt incomparabile.

Fara griji,fara probleme,doar joaca! ! Frumos nu.

Imi aduc aminte ca nu existau N" programe de desene ci doar unul mai precis pe TVR 1 se difuza în fiecare zi câteva ore de desene . 
Desenele alea fiind Tom si Jerry, Cip si Dale, Donald Duck,  Minnie si Micky Mouse si altele.
Dulce copilărie, nu o poți inlocui cu nimic.
Mai tarziu au aparut mai multe programe Tv care difuzau desene animate dar parca nu mai era nimic la fel.
De aceea uneori eu uneori prefer sa ma uit la un desen animat bun decat sa vizionez tot felul de show-uri penibile unde toate "fufele" sunt doamne. Nu-i asa?
De aceea m-am gandit sa va enumăr unele desene animate pe care eu le vizionez cu mare placere. 
Eu nu consider ca am crescut, tot un copil sunt!
Locul 1- The Garfield Show






Locul2- Insula dramei totale


Locul3- Barbie*(toate episoadele)

Locul4-Andresen povestitorul

Locul5- Epoca de piatră 

Locul6-Povesti din folclorul maghiar si Tom si Jerry 

Locul7- Scooby-doo 
Locul8-Povesti precum



Cenusareasa,101dalmatieni,Aladin,Alba-ca-zapada etc
Locul9-Jonny test
Locul10-Cronicile shaolin, Ben ten ,etc

Acum as vrea sa va intreb si pe voi ceva.
V-ati maturizat? 

Încă va mai uitati la cate un desen animat?

Ce desene v-ar plăcea sa reapară la Tv?

Astept raspunsurile voastre la comentarii. La revedere dragi blogeri ne vedem curand!!!

2 comentarii:

  1. Si eu inca ma mai uit la desene desi la fel , astept o prichindea , pana la urma si oameni mai in varsta tot le urmaresc , nu ai cum sa te desparti de ele , au facut parte din copilaria ta , sunt o parte din tine

    RăspundețiȘtergere

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...