Cat cheltui pentru tinuta ta?

Hey, dragii mei bloggeri am revenit in forta cu un articol super care cred eu ca vă va atrage atentia instantaneu ,fie ca esti băiat sau fata!

Era o zi superba asa ca am iesit in parc sa ma plimb un pic. M-am asezat pe o banca iar in urmatoarele minute sau asezat langa mine un grup de adolescente care au inceput sa vorbească!
Una dintre ele ,le spune celorlalte:
-Vai,dar ce m-am plictisit de hainele astea acum sunt la moda ,acum nu mai sunt,si sunt din ce in ce mai scumpe asa ca eu nu prea mi le permit ,dar tare as vrea sa-mi cumpăr măcar o pereche de jeans!
După spusele ei urmează replică alteia care mi-a atras si mie atentia;
-Cumpara îmbrăcăminte si încălțăminte de calitate la cele mai mici preturi ,de pe PPT.
- Hai,ma lasi,cât de mici pot fi preturile?
-Mici,micuțe,mititele, minuscule eu am dat pe bluza de pe mine 24lei .
-Ei,pe bune? Atat de ieftin?
-Da cu maxim 150de lei imi reinoiesc toata garderopa.

Am ascultat ce au spus fetele si imediat am zburlit-o si eu acasa sa caut magazinul online PPT si sa vad ce imi pot alege,la asa preturi nici nu vreau sa ratez.
Ajunsă acasa,deschid PC-ul,pagina Google,Facebook-ul Messenger-ul si mail-ul ,cand observ ca am primit un mail ,fix de la PPT cine ar fi crezut ,ce coincidenta,imi zic in sinea mea.
Deschid mesajul si acolo scria mare "De Black Friday ,PPT face preturile mici , sa devină si mai mici" ce noroc pe capul meu ,nici nu a trebuie sa caut ,am deschis linkul oferit de ei si am inceput cautarea. Intradevar au niste preturi uiii, uiii foarte ieftine . Bluze la 24 lei ,jeans la super oferte si multe altele.
Daca am văzut ca asa sta treaba mi-am zis 
Cu siguranta ma voi face remarcata "this week"!
Imediat am gasit ce cautam deoarece ei le au aranjate pe categorii si este foarte simplu. Mi-am gasit tinuta perfecta !
Blugi (albastru)-44,99lei (superoferta)
Pantofi (negru)-22,99 lei

bluza(negru)-12.99lei

Geaca(albastru)-54.99lei

Esarfa  (albastru)-9.99lei

Si acum sa tragem linie cat a trebuit sa cheltuiesc pentru a-mi reînnoi garderopa
44.99+22.99+12.99+54.99+9.99=145.95 lei

Youpiii!!!! Cu mai putin de 150lei mi-am cumparat o grămadă de haine,ce super ,fata care vorbea in parc avea dreptate!
Imediat am si dat comanda pentru a venii cat mai curand. Dar la numai 2zile mia si ajuns coletul,prietenele mele vor fi super insidioase,dar le voi spune si lor despre PPT pentru ca magazinul chiar merita!!!
Vreti calitate si pret redus fugiti repede pe situl PPT.ro nu ai sa regreți!!!

6 comentarii:

  1. Chiar e pe bune!!! Si eu mam mirat de preturile lor ☺

    RăspundețiȘtergere
  2. Cunosc PPT , am tot vazut hainutele lor , sunt foarte dragute si da , au un pret foarte mic .,nici nu-ti vine sa crezi

    RăspundețiȘtergere
  3. Când solicitam un împrumut pentru a-mi cumpăra clădirea ca proprietar de mică afacere într-o situație dificilă, băncile convenționale au spus că nu mă pot ajuta. Firma de împrumuturi de la domnul Lee s-a așezat cu mine, a auzit situația mea și a decis că merit să risc. Aici suntem 5 ani mai târziu și tocmai mi-am reînnoit împrumutul pentru încă 7 ani. Nu aș fi putut cumpăra clădirea mea fără ajutorul împrumutului de la dl lee și voi fi dator pentru totdeauna cu ei pentru că mi-au dat o șansă când nimeni altcineva nu ar face-o. "Iată dl lee
    adresa de e-mail de contact: 247officedept@gmail.com De asemenea, pe WhatsApp: + 1-989-394-3740 Așa că voi sfătui pe oricine care caută un împrumut să-l contacteze pe dl Lee pentru asistență cu finanțarea împrumuturilor.

    RăspundețiȘtergere

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...