Schimbare de look..

Incep prin a vă spune ca de mai mult de 2 ani ma vopsesc numai culoarea negru albăstrui. .
Zilele astea am tot cautat sa imi fac o schimbare de look , dar nu îmi venea nimic in cap, pana cand ma 'săgetat ' (-Gata imi fac şuvite blonde)
Si am zis sa ma si vopsesc si sa incerc o noua vopsea de par si am încercat Pallete Negru albăstrui.
..si o pudră decoloranta pentru suvite.
Problema mare era cum o sa ma spăl de vopsea ? Dar suvitele? Cum le spăl fara sa le fac negre?
Si vro2 ore am stat si m-am gandit!! Intr-un final am gasit cea mai buna varianta.
Sa va spun si vouă? Da normal ca va voi spune.
Am decis prima oară sa-mi pregătesc cele necesare pentru a ma apuca de treaba,mentionez ca m-am facut acasa fara ajutor profesional doar eu si o prietenă.
Am pregătit folie de aluminiu,clame ptr coafat , o punga mare,2castroane si 2periute de dinti(sau perii speciale ptr vopsea)
O pelerină ,feonul , un pieptene si multa răbdare.
Noroc cu prietena mea ca singura nu ma descurcam.
Am inceput prin a-mi alege şuvitele pe care le-am împachetat in folie de aluminiu pentru a le face negre.
Apoi mi-am vopsit restul părului cu vopseaua neagra.
Am strâns bine parul si mi-am pus o punga in cap cu are am stat undeva la 30-35de minute maxim.
Apoi a inceput dichiseala . Cum ma spăl fara sa-mi deranjez suvitele si sa nu cadă folia?  M-am spalat usor doar cu apa fara sampon ,numai pentru a da vopseaua din cap , apou imediat am apelat la feon si mi-am uscat parul pentru a-mi face suvitele. Am pregătit pudra  Si am vopsit fiecare şuvita in parte apoi le-am împachetat înapoi in folie de aluminiu, si le-am lăsat cam30 de minute  Dupa care am inceput sa ma spăl din nou la cap de data asta cu şampon fara a-mi scoate şuvitele din folie, după ce am văzut ca nu mai iese negrul , am inceput sa desfac cate o suvita si sa o spăl , pana le-am scos pe toate.
Apoi mi-am spalat parul normal cu sampon si balsam .
Imediat mi-am uscat parul , si rezultatul ma lăsat gura casca,imi place foarte mult. Pentru a se observa mai bine am folosit si placa si mi-am îndreptat parul.
Ăsta este rezultatul :
Asa a fost inainte :
Ce spuneti de rezultat? Suvitele nu au iesit blonde deoarece parul meu fiind negru va dati si voi seama.
Sper sa va fie si vouă de ajutor acest articol. Eu am cautat pe net si nu am gasit nimic . Asa mi-a venit idea sa ajut si eu alte persoane.
Astept păreri .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...