Total Pro Beauty epilare totala

Bună dragi bloggeri si bloggerite , revin cu un nou articol foarte interesant ,mai ales pentru femei dar nu in ultimul rand si pentru "domnii" care au curaj.

Incep prin a vă povesti despre o mare problema a tuturor femeilor ,epilarea. Îndepărtatul părului nedorit este o problema des întâlnită in ziua de azi . Majoritatea dintre noi folosim metoda veche adica bigul sau lama (din obisnunta si pentru ca nu provoacă durere ) , dar de curand am inceput sa folosesc o metoda noua, cea cu ceara de la Hair Files.
De ce? Este foarte simplu ,eu sunt însărcinată , mai am foarte putin pana voi naste , si de aceea am decis sa caut o metoda mai rapida si mai durabilă de îndepărtare a părului .
M-am mai epilat o singura data cu epilatorul , dar rezultatul nu a fost 'wow' mai degrabă 'bau ' , iar de durere sa nu mai vorbim caci am suportat o durere mare.
De curand am dat peste Total Pro Beauty  si m-am gandit sa imi comand si eu deoarece după cum v-am spus vreau o metoda de epilare mai buna.
Si ceara este cea mai buna solutie, iar durerea nu este asa de mare mai degrabă este teama.
Am gasit imediat ce cautam ,ceara de unica folosinta , cu miere pentru a nu ma irita si pentru a-mi lasa un miros placut, ca sa nu mai spun ca l-am prins si la oferta.

Imediat am si dat comanda , mi-am comandat un flacon cu ceara, gandindu-ma ca imi va lua mult timp sa ma epilez  Si cat de mult va dura pana va ajunge coletul , dar am rămas surprinsă coletul a ajuns foarte rapid mai exact in 2 zile.
Imaginati-va cum ar fi sa ajung la maternitate cu 'parul ala' pe mine , si daca va fi vro problema si voi nevoită sa stau mai mult acolo, vai de mine sa ma chinui cu bigul.
Bine ca am gasit acest site cu ceara , ceara fiind de foarte buna calitate ma si scăpat de problema pe care o aveam.
După ce mi-a ajuns ceara , am si pus-o in aplicație . Mai întâi am încălzit-o putin după care am inceput sa ma epilez. Durerea nu a fost asa de mare cum ma asteptam eu , pentru un rezultat mai bun si mai vizibil trageți in 'răspăr '.
După ce am terminat, pielea mea a ramas atat de fina, fara vanatai si iritatii si cel mai important lucru este ca nu mai am deloc par.sunt extrem de bucuroasă , mai ales ca a este o metoda durabilă , durează pana la o luna de zile. 
De aceea dragii mei bloggeri si bloggerite va recomand epilarea cu ceara de la Total Pro Beauty  pentru ca rezultatul este unul minunat.

Acest articol participa la 'SuperBlog 2015' 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...