Vine , vine Halloween-ul!

Anul acesta este un an mai special , ingerasul nostru in varsta de 2 ani deja a crescut si intelege din ce in ce mai multe licruri , si nu pot lipsi de langa el decat da a merg la toaleta ,deja intelege ca este rusinica sa mergi dupa mami la baie.
In acest an mi-am propus impreuna cu toate prietenele mele sa ne adunam si sa facem o petrecere de Halloween alaturi de copii nostri mai ales ca este o experienta noua pentru ei si stiu sigur ca se vor bucura enorm.
Vom organiza aceasta petrecere la mine acasa , fiindca baiatul meu nu ii place sa doarma in alta casa , deci anul acesta eu sunt gazda , iar pe 31 Octombrie imi doresc sa fie toate la punctul lor.
Suntem cam 15 persoane , suntem cateva, ni gluma , ne-am impartit deja pe echipe pentru a ne ocupa fiecare de cate ceva pentru  ne fi mai usor.
Ne-am impartit in 3 echipe a cate 5 persoane:
Echipa 1 -Se ocupa de mancare.
Echipa2 -Se ocupa de decoratiuni.
Echipa3  (si eu ) - Ne ocupam costume de Halloween pentru copii și pentru noi bine înțeles
Am ales fix ceea ce ma reprezinta pe mine , la gustari ma pricep eu cat de cat dar nu indeajuns de tare incat sa fac aperitive ,,monstru" si briose in forma de dovleac , la decoratiuni ma pricep destul de bine dar pur si simplu nu am rabdare sa termin treaba pana la capat , deci cel mai bine ma pricepa gasit costume , si asa  , imi place sa navighez pe internet foarte mult , un simplu ,,costum de Halloween pentru copii" , search si gata , rezultate care mai de care atractive.
Pana acum am gasit costume pentru baietei "pelerina" cea mai simpla dar cu un simbol caracteristic , si costumele pentru mamici , Setul Diavolita ce contine cordeluta cu cornite si pelerina sa fim in aceeasi  masura cu copii nostri.
Halloween-ul este o sarbatoare de origime celtica preluata astazi de multe popoare datorita imigrantilor irlandezi din Statele Unite ale Americii.
Noi Sarbatorim Halloween-ul pe 31 Octombrie ,in alte tari difera ziua.
In trecut se credea ca in aceasta zi granita din lumea aceasta si cea de dincolo se va deschide , permitand spiritelor bune s-au rele sa tranverseze . Oamenii purtau masti pentru a alunga spiritele rele.
Deci sper ca v-am facut un pic atenti !
Voi ce faceti de Halloween?
            Eu va doresc un Halloween palpitant.                                                          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...