Muzica, pasiunea mea!!!

Imi place sa ascult muzica , fie ca este in maxi-taxi fie ca este in masina , s-au prin casa facand fel si fel de lucriri , muzica este pasiunea mea . Depinde de starea pe care o am iar in functie de aceasta ascult diferite piese si diferite stiluri.
Cand sunt happy ascult house , reggaeton sau bachata , atunci cand sunt trista ascult rap , iar atunci cand am o stare mai proasta ascult muzica usoara romaneasca , manele ascult foarte rar cu timpul nu imi mai plac asa de tare, sa ascult mult.
Pana la varsta de 9 ani nu am pus prea mare accent pe muzica , dar de la 9 ani muzica a devenit pasiunea mea , insotindu-ma la orice pas .
Divortul parintilor mei si plecarea mamei la munca pentru a ne intretine au avut un impact emotionant foarte mare pentru mine , a fost o perioada din viata mea cand muzica ma calma , playlist-ul meu din telefon era plin de Bug Mafia , NANE , Nimeni Altul , Dragos si multi alti.
Nu pot sa spun ca am avut o viata usoara , dar muzica ma intarit de fiecare data , ea era singurul meu aliat si prieten si atunci cand eram trista si atunci cand eram fericita.
Nu am dat multa importanta pe  sunetul   care il auzeam pe atunci , pe atunci ascultam doar versurile dar mai tarziu mi-am dat seama ca muzica nu inseamna doar versuri ci si sunetul pe care il asculti , calitatea acestuia depinde si de dispozitivul la care asculti muzica , pe atunci ascultam la telefonul mobil, dar acum prefer un sistem audio in casa pentru a ma bucura de muzica mea preferata in orice colt al casei si a nu fi nevoit sa umblu cu telefonul dupa mine , mai ales cand fac curatenie am mereu mainile ude sau pline de solutii diverse iar asta ma enerva destul de tare.
Pentru mine muzica face parte din fiecare dintre noi , la fiecare experienta prin care  trecut am invatat ca , cu muzica  poti trece mai usor peste.
Pana acum am ales sa am o singura boxa foarte  mare pe care o tineam in hol si ii dadeam drumul mai mereu , din pacate acel model nu l-am mai gasit fiindca tocmai mi sa stricat , dar m-am gandit mai bine și  imi cumpar un sistem audio mai elegant cu un sunet mai de calitate .
Imi doresc un sistem audio de la EDIFIER  fiindca am vazut cateva modele chiar foarte interesante , unele sisteme audio sunt mari pentru a asculta muzica in spatii mari iar unele au un design foarte elegant fiind extrem de folositoare spre exemplu intr-o sufragerie dar am citit ca au putere destul de mare incat sa se auda in toata casa ,depinde si de ce fel de casa ai , chiar as vrea sa imi iau un sistem audio elegant (aveti imagini mai jos) .
In sufragerie este foarte ok fiindca copii nu ajung acolo destul de des , asta impiedicandu-i sa le faca de petrecanie numai bine ce le luati.
La final as vrea sa va spun de ce as alege sa i-au un sistem audio de la Edifier .
In primul rand pentru calitatea produselor , iar in al doilea rand pentru ca la randul lor din banii castigati ajuta comunitatea oferind burse studentilor de la diverse discipline  de la Institutul de Tehnologie din Beijing. De asemenea  prin programul Angel Sound Fondation , ajuta copii cu deficiente de auz , pentru a putea descoperii si ei sunetul , Fondatia a primit din partea Edifier 2 milioane de dolari  care au fost cheltuiti pentru a face implanturi cohleare la peste 60 de copii.
Acestea fiind zise , eu zic ca este un motiv in plus care ma motiveaza sa aleg Edifier. 
Acest articol participa la proba cu numărul 5 de pe platforma SuperBlog 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...