O amintire de vis!!!

Cred ca deja stiti si nu mai este o noutate pentru voi faptul ca eu ador sa gatesc.
Pe blogul meu au fost destul de multe articole legate de gastronomie.
In vreme ce am avut unica oportunitate de a lua la un restaurant foarte scump din Madrid , cu 3 stele Michelin ceea ce este foarte greu sa gasesti un restaurant cu stele Michelin , daramite sa mai lucreze si acolo.
Este vorba despre , un restaurant de lux care iti gadila papilele gustative datorita preparatelor extraordinare si ingenioase preparate acolo , majoritatea fiind preparate cu ulei natural dintr-o presa de ulei Yoda Home Pro , dat fiind acest aspect preparatele sunt proaspete si cu un gust desavarsit.
La mai putin de 1 luna de la angajarea mea acolo mi-am dat seama ca acolo poti intalni cei mai faimosi artisti , actori s-au celebritati din toata lumea , deja eram destul de fascinata stiind ca voi lucra intr-un loc unde voi prepara mancarea pentru foarte multe persoane importante.
In mod normal rezervarile se fac cu minim 1 luna inainte datorita ,,Stelelor Michelin" si a aglomeratiei de a gasi un loc liber, intr-o seara cand verificam niste rezervari incercand sa mai fac locuri libere in schimbul persoanelor care si-au anulat rezervarea , mi-am dat seama ca suna telefonul si nu am ezitat sa raspund:
-Buenas noche senor , con que le podemos ayudar?
-Buenas noche , quria acer un rezervation para la senora Maite Perroni de dos personas, tiene ustes una mesa libre?
-Senor un momento , voi a verificar.
Dupa ce mi-am luat din nou agenda in mana am inceput sa caut 2locuri libere.
-Para cuando quiere usted la rezervation?
-Para este fin de semana , mas preciso el sabado.
-Pues....la rezerva este casi hecha.
-Como casi?
-Pues necesitamos un avanso de 60 de euro para el ticket y un numero de contacto para informale si alga se cambia.
-Pues my bien ,ahora mando un mail
-Pues senor le esperamos el sabado .Buenas noche
Dupa ce am inchis telefonul , deaboa mai puteam sta pe picioare de fericire Maite Perroni este celebritate mea preferata , nu ezitam nici-o telenovela in care ea aparea.Am mers sa dau aceste detali si sefului meu care parea foarte linistit , dar pe mine ma vazut ca sunt in extaz de fericire,dupa cateva minute de liniste ma intreaba daca vreau sa fiu eu cea se va ocupa de cina dansei , la care eu am raspuns fara ezitare ,,Da ,bineintele!"
In zilele urmatoaream stat mult si m-am gandit la ceea ce ii puteam gati.Din cate intelesesem dansa vroia ceva cu specific spaniol , gatite traditionale cu produse naturale si proaspete bineinteles, dar aveam atat de multe in cap incat nu stiam ce idee sa aleg .
In cele din urma am ales sa ii prepar o Paella cu fructe de mare si o crema Catalana , fiindca si mie imi placeau extrem de mult .
Pentru a face aceste aceste preparate am ales sa folosesc produse naturale precum : ulei presat la rece , oua proaspete de tara , zahar direct de la producator si fructe de mare proaspete.
In seara cu pricina am fost atenta la fiecare detalii , fiindca imi doaream extrem de mult ca Maite Perroni sa plece din restaurantul nostru cu o multumire totala , mai ales ca eu fusesem cea care si-a luat angajamentul de a prepara aceasta cina.
La final am fost incantata fiindca totul mersese ca pe roate , ba chiar am facut poze impreuna, dar inainte sa plece mi-a adresat intrebarea :Cum ai reusit sa produci aceste preparate , care a fost secretul tau?
-Presa de ulei Yoda Home Pro
-Pe bune?
-Da
A fost o seara superba care va ramane mult timp in mintea mea ,deci pentru a obtine mese de neuitat nu ai nevoie decat de produse naturale , de aceea va dezvalui ca sunt ,,reduceri la presa de ulei Yoda"  , nu ratati ocazia nu aveti de unde sa stiti pentru cine veti gati maine.
Proba nr 9 Superblog   
   Aceasta povestioara este fictiva !
           * traducerea dialogului *
- Buna seara domnule , cu ce va pot ajuta?
-Buna seara , vroiam sa fac o rezervare pentru doamna Maite Perroni , pentru 2 persoane  ,aveti dvs vreo masa libera ?
-Domnule un moment ,voi verifica
                                   ....
-Pentru cand doriti dvs rezervarea?
- Pentru acest sfarsit de saptamana , mai exact pentru sambata.
-Pai rezervarea este aproape terminata .
-Cum aproape?
- Pai avem nevoie de un avans de 60 de euro pentru tichet si un nr de telefon pentru a va contacta in caz de vreo schimbare.
-Foarte bine , imediat voi trimite un mail.
-Domnule va astept sambata.Noapte buna


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...