Casa mea ? Un vis în devenire

   De multe ori când stau singura și mă oglindesc prin casa ,îmi imaginez cam cum ar arata casa visurilor mele , și de cele mai multe ori ajung la aceleași idei. Îmi place liniștea , spațiile verzi geamuri cât mai multe și mai mari , mansarda și o gradina plina cu flori . 


   Sincer , locul perfect pentru casa visurilor mele ar fi undeva în munți la mare depărtare de orașe și de aglomerația infernala și de zgomotele uriașe din cauza cărora pierzi multe nopți de somn dulce . 


   Dar pentru un proiect de casa ca acesta știu ca am nevoie de mai mult decât imaginația mea , am nevoie de oameni care sa intre în nebunia mea și sa duca acest plan de casa la bun sfârșit . 
    Eu sunt cam bata în proiecte case dar intodeauna am sperat ca voi găsi pe cineva care sa facă dintr-o simpla hârtie o opera adevărată .
      Cum ar arata casa mea ? 


    Casa mea știu ca va arata super la final dar pana atunci în imaginația mea arata cam așa :

    O curte mare , casa sa fie în mijlocul curții iar pe tot spațiul liber rămas sa fie flori , iarba , pomi și brazi . 
    Mi-as dori cam 1000 de trandafiri albi și roșii , vreo 150 de lalele galbene , pomi fructiferi măcar câte unul din fiecare  ,iar brazi pe ambele părți ale aleii de la intrarea în curte și pana în fata casei . 

    Casa o vreau ca și construcție mare și pătrată și cu multe camere ,sa mă pierd în propria casa , îmi plac casele spațioase care sa denote libertatea , iar în spatele casei vreau o miniera din geamuri de sticla cu legume și flori rare pentru a mă bucura de liniștea nopții singura , doar eu în lumea mea . 
     În primul rand vreau un hol mare de circa 20 de metri lungime cu 7 geamuri mari , vreau ca , casa mea sa fie înaltă  , nu îmi spațiile închise , vreau doar un covorlung cât holul și pufos, vreau sa intru din hol în fiecare camera în parte nu vreau sa alerg din camera în camera . 
     Ce îmi doresc în casa mea este o centrala pe lemne cu calorifere care sa încălzească toată casa , mie nu îmi place frigul , cu toate ca sunt născută în luna decembrie eu nu suport frigul . 
      Vreau sa am 4 dormitoare , da da da , 4 dormitoare vreau , copii fiecare cu dormitorul lui iar eu si soțul cu al nostru . Dormitorul meu îl vreau mare și înalt , ca decor vreau cât mai simplu , un perete cu tapet iar restul pereților culoarea nude .
   Dormitoarele copiilor le vreau mai mici pentru a nu ma chinui prea mult atunci când fac curățenie . 
      Mai vreau un birou mic în care sa mă refugiez de fiecare data când vreau sa scriu câte un articol în liniște . 
    La următorul capitol se afla cele 2 bai pe care mi le doresc de foarte mult timp  , una sa fie comuna a copiilor și a musafirilor pe care îi voi avea iar alta sa fie numai a mea , îmi place ideea sa am baia mea fiindcă îmi place sa petrec cât mai mult timp în cada și în fata oglinzii . Da , vreau cada , urăsc dusul , il urăsc cu tot sufletul meu nu îmi plac deloc locurile mici , și mai vreau un dulap mare pe perete în care sa pun toate "chestiile " pe care le am și le țin împrăștiate peste tot. 
    Iar în apropiere de final vreau și o bucătărie intr-un colt al sufrageriei,  sa fie despărțite printr-o arcada , cu bucătăria nu este greu vreau ca gresia și faianta sa fie în șah alb-negru , mobila de bucătărie sa fie roșie cu negru și toate electrocasnicele sa fie pe culoarea gri cu o masa din sticla și scaune negre din piele ,ușor nu? 

     Da , este atât de ușor sa te joci și sa contruesti cu imaginația dar sa vedem ce părere are și un Evaluator ANEVAR despre toată povestea asta. 
    În sufragerie vreau mult spațiu așa ca nu vreau decât un minibar , un tv , o canapea mare și neagra din piele și o măsuță  iar intr'un final vreau o mansarda deasupra sufrageriei prin care sa ajungi cu ajutorul unei scări din lemn  , iar toată mansarda sa fie din lemn inclusiv pereții , și sa aibă o mica terasa în exterior unde sa fie un scaun din alea vechi cum avea bunica , câte te leagănă  ,unde sa îmi pot savura cafeaua în fiecare dimineață înconjurate doar de câteva ghivece de flori precum iasomie și "mana Maicii Domnului " care sa mă îmbie cu mirosul lor divin înainte de a mă trezi la realitate și sa îmi dau seama ca torul a fost numai un vis sau poate ca nu , dacă ai un proiect pentru casa  visurilor tale consulta-te cu AIA Proiect sî vezi dacă se poate îndeplini . 
     AIA Proiect are 3 etape prin care trece înainte de a începe un proiect : 
   * consultări inițiale ( partea cea mai importanta înaintea începerii unui proiect de casa , discutând despre visele  , ideile și veniturile dvs .)
    * definitivarea și verificarea unui proiect casa 
   * documentația de autorizare su construcție 
     Odată ce ai pus planurile în functiune ei va vor acorda tot sprijinul pentru a  va îndeplini visul . 

  Acest articol participa la SuperBlog la proba cu numărul 3 !!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...