Fii pregătită oricând de un selfie cu noua gama Stop Acnee de la Farmec !

Oare ți sa întâmplat și ție ce mi sa întâmplat și mie ? Încă nu v-am spus ce mi sa întâmplat dar imediat va voi dezvălui prin câte peripeții am trecut din cauza unui cos mis fix pe nas . 

    Țin minte perfect aceea zi , fiindcă eu am o    piele sănătoasă  și nu îmi ies coșuri foarte des , dar în aceea săptămână parcă toate îmi mergeau pe dos , rochia îmi era prea lunga , pantofii mă strângeau de parcă îmi pocneau picioarele fix cu 2 zile înainte de a merge la o nunta la care am fost invitata și așteptăm cu nerăbdare sa particip fiind nunta mătușii mele . 
    Fața mea a luat-o razna când îmi apărea un cos pe frunte când unul pe obraz dar cel mai rău a fost când mi-am dat seama ca mia ieșit un ditamai cos fix pe nas și pur și simplu nu reușeam sa îl maschez deloc , dar pe vremea aia nu știam despre noua gama de la Gerovital Stop Acnee , m-am chinuit sa maschez acel cos în van , în cele din urma an mers așa , cu toate ca acel cos era destul de vizibil am încercat cu o tona de machiaj dar în cele din urma tot așa am rămas . 

     Cred ca orice femeie a avut măcar o data o experiență asemănătoare cu a mea , fiindcă unele dintre noi avem pielea sensibila și orice produs pe care îl aplicam pe fata poate provoca daune greu remediabile cu toate acestea noi avem o     piele frumoasa  iar dacă știm sa apreciem aceăsta parte din corp trebuie doar sa folosim  produse eficiente  , create de specialiști .
 Cunosc câteva persoane care au folosit produse neprotrivite de make-up pentru tenul lor iar la final a fost un dezastru ,au produs daune ireversibile sau cu reparare în timp . 
   Fața este o parte din corpul nostru care necesita mult mai multa atenție decât alte părți ale corpului , fiindcă este expusă mereu la factori dăunători pielii , de aceea eu recomand sa va spălați pe fata de minim 3 ori pe zi și sa folosiți un gel spumant purifiant .

    Am văzut un asemenea gel în noua gama de la Farmec , am citit și câteva lucruri despre el și va voi împărtășii și vouă câteva detalîi. 
     Conține 2 ingrediente necesare pentru a curata și a "repara" pielea feții , este vorba despre :
     *acid salicilic care ajuta la eliminarea porilor 
     * capsule moi cu vitamina E care asigura nutrientii necesari pentru o piele cât mai sănătoasă .

     Acest gel spumant este pentru piele mixta fiind de ajutor oricăruia dintre noi indiferent de ten ,trebuie folosit regulat dimineața și seara pentru efecte vizibile mai rapid .
Iar pentru doamnele,domnișoarele care sunt adepte ale machiajului zilnic și întâmpinați o astfel de problemă eu vă recomand o Crema CC matifiantă din aceeași  gamă combină efectul împotriva acnei  cu  machiajul. O poți folosi la nevoie , pentru a masca imperfecțiunile produse de acnee.Se folosește după utilizarea gelului spumant.

Adevărul este că sună oribil să ai un ten acneic , dar acesta este adevărul și nu putem să facem nimic în plus înafară de a ne trata și de a proteja pe viitor de această problemă , ajută la prevenirea acesteia cu ajutorul unor produse eficiente . Până la urmă știți vorba aia ,,Cum o păstrezi așa o ai" chiar dacă făcând poze poți să maschezi imperfecțiunile cu ajutorul aplicațiilor , dar degeaba când te privești în oglindă îți dai seama că nu este ceea ce vrei să vezi .

Pune Stop acneei și ajută-ți pielea să respire sănătos cu produse naturale. Persoanele cu probleme acneice nu trebuie să lase lucrurile așa , trebuie să încerce să găsească soluția pentru a nu deveni o problema de zi cu zi. Aveți grijă de pielea dvs este cea mai importantă.
    Acest  articol este scris pentru proba cu  numărul 4 de pe platforma SuperBlog. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...