O stampila chic !

 Toată ziua prin birou 
 Ștampila-i prietenul tău 
 Ție mereu la îndemână 
  Sa iți meargă torul struna .


   De la Colop de folosești 
   De ales multe găsești 
   Colorate toate , zici c'as vii 
   Pregătite sa decoreze hartii 
 

   Stampile și datiere 
   Tot ce șeful tău Îți cere .
    De lucrezi ca secretara
    I-ați o stampila-n forma ovala,


   De lucrezi ca doctorița 
    I-ați  Datiera   cu scufita 
   Sa poți scrie al tău nume 
   Și parafa pe fisa mult timp va rămâne 
     
     
   Iar de lucrezi ca avocat 
   I-ați datiera cu tuș colorat 
   Iar de lucrezi la tine-acasă 
    Ia-o pe cea mai frumoasa .


   S-au poate vrei ceva pentru gentuța 
   O stampiluta micuța 
   Poți sa pui unde vrei 
   Ea va sta la locul ei .
 
   De vrei o stampila colorata 
   Ai tușuri de calitate-nalta 
   Tușuri în mii de culori 
   Pentru gustul tuturor .


   Și de vrei ceva aparte 
   Poti avea din aceeași parte 
   O stampila diferita 
    Sa te facă fericita 


    Poți opta pentru ceva 
    Ti'o poți personaliza ,pe- a ta 
    O poți face-n stilul tău 
    Sa o folosești mereu 
 

    O poți folosi oricum 
    Pe reviste sau chiar pe un album 
    Pe invitații de nunta sau botez 
    Cu o tenta de tip bavarez .
   

   Eu de pilda 
   As folosi'o pentru așa ceva 
   Dar tu , o poți utiliza 
   Cum vrei , e alegerea ta .
  


   Nu lucrez la vreun birou 
   Dar as vrea sa primesc o stampila cadou 
    De tip "personalizata "
   Sa o folosesc de-ndata !

      Tu , cum folosești o stampila și mai ales unde ? 

   Poate ca lucrezi ca notar , ca secretar , ca avocat s-au ca doctor , dar pentru fiecare dintre meseriile de mai sus știu ca este nevoie și de o stampila s-au o datiera , iar de acces as vrea sa va întreb : 
     Vă place stampila pe care o aveți ? 
     Are un design chic și la moda ? 
     Va mulțumește din punct de vedere profesional ? 
        Poate ca da, poate ca nu ,eu nu am de unde sa știu .
      Mie una îmi plac foarte mult stampilele ,când eram mai mica , mai exact cand aveam vro 10 ani , știu ca erau acele stampile de jucărie cu diferite forme și culori , și de diferite modele , iar de acolo începe toată povestea .
    De fiecare data când venea vreo sărbătoare în care copii trebuiau sa primească cadouri , pe lângă dulciuri și alte bazaconii la fel ca toți copii , eu ceream câte un nou model de stampila . 
    Cel mai mult și mai mult îmi plăcea sa îmi las amprenta pe caietele de la școală , îmi plăcea sa fac ceva aparte pentru ca obiectele mele sa fie recunoscute,  dacă îmi uitam vreun caiet pe banca știam ca a doua zi cineva mi-l va înapoia fîndca aveam stampila mea pe el . 
       Au trecut anii dar stampila a rămas pentru mine o amintire aparte și nu m'ar prinde mirarea dacă mi-as achiziționa și acum o stampila personalizata pentru a fi în casa iar la nevoie sa o folosesc. 
    Mi-Am dorit cândva sa devin profesoara de limba engleza , și acum stand și gandindu-mă ,scriind acest articol îmi dau seama ca as fi putut sa folosesc o stampila sau o datiera inclusiv în acest domeniu , pe fiecare obiect care este al meu . 

      Cum ar arata stampila mea personalizata , dar și ce ar tipării ? 

      As vrea o stampila roșie care sa tipărească "Familia Chiriac " , da , bineînțeles ca nu ars pune doar Nicoleta ,nu ar fi corect , pentru prostioarele mele ar merge  , pe caiete și pe alte chestii pe care încă le păstrez chair dacă sunt de prin clasa a 9-a , dar în capul meu stampila personalizata are un rol aparte și acela fiind : pentru a mă face recunoscuta sau sa fac ceva unic , ceva la care nu mulți se gândesc , eu as alege sa o folosesc astfel , pe invitații de botez s-au nunta, și chiar pe invitații de petreceri și zile onomastice .
      


       Îmi place idea asta , pur și simplu îmi place , de ce sa folosești acest obiect numai în scopuri profesionale când acest obiect poate fi folosit și în scopuri personale ?


      Mi se pare o nedreptate . Stampila nu este un obiect rezervat doar pentru o anumita categorie de persoane ,ci pentru toată lumea . 
            Acest articol participa la proba cu nr 8 din cadrului SuperBlog 2017 !!!!! 
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...