Geanta mea ? ....un chaos !

Se spune ca geanta unei femei este o adevarata gaura fara fund , voi ce credeti este adevarat?
Acum na' depinde de fiecare persoana in parte, depinde unde plec si pentru cat timp.
Dar in general geanta sau rucsacul meu sunt mereu pline de tot felul de prostii , mai nou pampersi si servetele umede.
Cel mai mult imi plac rucsacurile sau gentile de umar mari , sa fie cat mai incapatoare.
In general in geanta mea se afla urmatoarele:



      1 incarcator pentru telefon
      2-3 pachete de gume de mestecat
      2 pachete de tigari
       2 brichete
      Servetele nazale
      Servetele umede
      1 pix
      1 agenda
       1 tableta de pastile pentru dureri de cap
  👑 Trusa de machiaj:
           -fond de ten
           -pudra
           -eye-liner
           -creion negru
           -ruj rosu si roz
           -creion alb
          - burete pentru fond de ten
          -pensula
         -creion pentru sprancene

.........si bine inteles telefonul mobil sau optional tableta.
Dar cand am baiatul cu mine lista continua astfel:

         2-3 pampersi
         1 biberon
         Pufuleti /biscuiti
         Haine de schimb
         Servetele umede
         1-2 suzete
Cred ca aceasta ar fi lista.
Acum sper sa nu fi uitat vreouna , dar toate aceste lucruri sunt obiectele normale pe care le am zilnic in geanta , dar acum pe parcursul zilei pana ajung acasa stiu ca mai gasesc 20 de obiecte in plus in geanta.
A si uitam , am si portofelul care sta mereu la locul lui intr-un buzunar al genti ascuns.Pentru a nu-l pierde s-au al scoate fara intentie vreodata din geanta.
Dar indiferent de ceea ce avem noi in geanta , noi femeile suntem niste experte in orice , mai ales in pierdutul lucrurilor , cu ma cunosc pe mine , fiindca de fiecare data imi las permisul in masina fiindca stiu ca altfel il voi uita acasa ,dar de fiecare data cand schimb masina il uit in cealanta.
Deci noi femeile suntem pline de calitati , fiindca orice defect al nostru se transforma in atu la un moment dat.
Deci concluzia finala
                           " Geanta mea este un haos"
Proba 10 Superblog!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...