Vacanta in familie!

Deci sa incepem cu inceputul:
Imi sunt dragi vacantele , oriunde as pleca nu ma gandesc inainte ,de cele mai multe ori ii zic sotului
"- Dragule , maine plecam in vacanta.
 - Unde?
 - Oriunde, vedem noi pe drum"


Si acestea fiind spuse a doua zi sigur ajung pe la munte , sau pe nu mai stiu unde . De aceasta data ne-am hotarat sa luam si copii cu noi in vacanta fiindca si ei  trebuie sa se bucure de cate o vacanta , zilnic acasa , tot acasa la un moment dat te cam plictisesti tu ca om mare de aceeasi rutina zilnica monotona , da-poi copii,ei avand o energie de 10 ori mai mare ca a unui adult .
Atunci cand pleci cu , copii intr-o vacanta trebuie sa fii mult mai atent la detalii , trebuie sa planifici totul fir cu fir inca de acasa fiindca nu poti pleca fara a-ti asigura macar cazarea , copii la un moment dat vor obosi , vor vrea sa doarma , sa manance ,sa se spele s-au sa se uite la televizor , tocmai de aceea trebuie sa te gandesti inainte.
Ei , uite asa ne-am hotarat si noi , am planificat totul cu o zi inainte am facut rezervare la hotelul Royal din Poiana Brasov  , am pregatit bagajele si ne-am adihnit pentru urmatoarea zi.
Copii au fost extrem de incantati , fara a stii unde merg, doar ca plecam in vacanta .In aproximativ 4 ore am fost acolo ,in fata hotelului din Poiana Brasov  fiindca nu am facut prea multe popasuri. Cand am coborat din masina am ramas toti 5 cu gurile cascate minunandu-ne de frumusetea muntilor care ne inconjurau . Cel mic nu se oprea din a striga la mine :
"- Mami mami uite ce mari sunt munti si atat de multi copaci , vai mami aici este tare frumos.
 - Da, ingerasul meu ,intradevar aici este un loc de vis.
 - Mami aici vom sta ? La acest hotel    ? Fiindca eu aici vreau sa stau , vreau sa vad muntii pe geam .
 - Da , aici vom sta , te vei bucura de aceasta priveliste pe tot parcursul sederii noastre aici.
 - Youpii , ce bine imi pare."
Cu toate ca am ajuns franti de oboseala , mai ales sotul fiindca el a condus , dupa ce ne-am  instalat in camera de hotel , ne-am bucurat de privelistea uluitoare care ne inconjura.
Camerele erau extrem de frumoase si extrem de curate ,se cunostea ca angajații hotelului  isi fac treaba chiar foarte bine .
Ne-am bucurat de facilitatile de agrement de la hotel precum sauna, fotbal de masa sau biliard , au fost facilitati care chiar i-au bucurat pe copii , cu toate ca hotelul ofera si wifi am preferat sa facem activitati in familie pentru a ne bucura de timpul petrecut impreuna.
Hotelul este in apropiere de lacul Miorita ,un lac foarte cunoscut si extrem de frumos , si la 1 Km de teleski.
A doua zi am vizitat cateva locuri din apropiere:Pestera de lapte ,Cascada Urlatoare iar dupa amiaza am reusit sa parcurgem 1 sfert din drumul Poiana Brasov- Prapastia Lupului- Poiana Cristianu Mare- Cabana Postavaru , pentru un adult nu este destul de greu , dar împreună cu, copii a fost un pic mai dificil , în orce caz a fost una din cele mai frumoase momente .
Pe seara am facut o plimbare pe langa lacul artificial ,dupa care ne-am adapostit in camera de hotel fiindca incepuse ploaia , dar am putut sa ma bucur in continuare de privelistea fascinanta oferita de geamurile camerei . O experienta frumoasa si de repetat.
Acest articol este scris pentru proba cu numarul 6 Hotel Royal - Poiana Brasov , sustinuta pe platforma SuperBlog .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...