Decor pentru interior în stilul tău caracteristic !

Se spune ca atunci când îți decorezi camera s-au casa o faci cu sufletul , oare cât de adevărat este aceasta presupunere ? 

Eh bine eu cred ca este cât se poate de adevărată  fiindcă stau și mă gândesc la momentul în care am început sa amenajez casa mea ,mai ales dormitorul  ,pur și simplu am stilul meu și nu îmi place sa fac doar fiindcă mă îndeamnă cineva sa amenajez intr-un anumit fel deci cel mai bine și cel mai sănătos pentru psihicul tău este sa iți urmezi propriul tău instinct și cu siguranță la final vei fi incantata de decizia  aleasa . 

Eu sunt o persoana nostalgica îmi plac culorile negru,gri,bej,alb,albastru închis , roșu aprins , iar datorita acestui fapt mi-am decorat casa în stilul vintage ,fiindcă după multe încercări de a amenaja în alte stiluri , am dat greș total și am luat-o de la capăt , stilul care mă caracterizează cu adevărat este "vintage" . 

 Cei drept  este chiar drăguț acum depinde și de stilul tău caracteristic poate tu preferi stilul rétro , stilul clasic s-au stilul modern ? 


Căutând câteva corpuri de iluminat vintage     pe internet am dat peste următorul produs (vedeți în poza de mai jos)
care mă fascinat deadreptul încercând sa mi-o imaginez lângă patul meu în timp ce îmi scriu articolele , suna chiar  trist ,noppp ,suna excellent ,dar asta nu este tot am căutat un produs  ca sa întregesc setul , Bec vintage   fiindcă pare cam absurd sa folosesc un bec normal când pot folosi același stil, al meu . 



Chiar dacă tu preferi un altfel de stil Îți vând un pont , pe SavElectro  găsești produse pentru toate stilurile de la clasic pana la modern ,nu trebuie decât sa vizitezi site-ul și te vei îndrăgostii sigur de vreun produs care este în ton cu stilul tău . .........................
 și ca tot venii vorba de stiluri și ca se apropie Halloween-ul nu ar strica sa cumpăr și câteva produse vintage de exterior ca sa se simtă cu adevărat sărbătoare . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...