Cheltuiala subtire cu un SSD se tine

Off tehnologia asta este din ce in ce mai greu de inteles ,cand crezi ca ai invatat anumite lucruri apar altele si te dau peste cap.
In toamna anului trecut aveam nevoie urgentă de un Pc dar stand prost financiar continuam sa ma chinui cu rabla aia ,din cauza pc-ului am ratat multe probe pe SuperBlog fiindca mergea asa de încet ca imi lua 30 de minute sa deschid o pagina de google , ba chiar uneori nu mergea deloc , si ma chinuiam de imi venea sa  îl faraon dar na altul de unde ? Intr-o seara au trecut pe la mine niste pritene una dintre ele studiind informatica asa ca i-am cerut ei un sfat.
- Ce as putea sa ii fac pc-ului meu sa meargă un pic mai repede ,i-am schimbat windows-ul , am instalat antivirusul dar degeaba.
-In primul rand antivirusul încetinește pc-ul in al doilea rand ai nevoie de un SSD de la HyperX .
-Hmm, ce e ala SSD?  Si la ce ma ajuta pe mine ?

-Mai întâi explica-mi pentru ce necesiti tu pc-ul , la ce ai nevoie sa meargă mai repede ? Te joci online ? Faci documente?
-Am nevoie pentru fisiere ,print-uri , particip la n' concursuri si probe si uneori necesit extrem de tare un fisier, un video sau o fotografie stii ce zic?
-Da stiu fata ce zici . Te ajut eu rezolv imediat. Intru pe un magazin online  HyperX si o sa comand tipul de SSD pe care tu il necesiti .Din cateimidau seama tu ai nevoie de un SSD care sa aibe viteza de acces si transfer a fișierelor si a aplicatiilor.......
-Auzi , auzi dar mai am o problema !
-Spune.
-In zona asta se întrerupe mereu curentul dar nu mai mult de un minut si imi e tare frica sa nu faca vrun şoc.
-Si asta se rezolva un SSD este rezistent la şocuri fiindca nu contine piese mobile precum cele clasice HDD .....Gata am gasit si sunt si oferte SSD , tu ai nevoie de SSD A DATA Premier Pro SP900.
-Hmm? Ce 900? Mai eu am facut filologie nu informatica , tradu in limba romana .
-Mai fata Un SSD te ajuta la rapiditate , iti face pc-ul sa meargă brici, se vor încarcă fisierele la comanda .
-Da acum am inteles , pai ce mai stai comanda-l.

Dupa câteva zile mi-a ajuns coletul ,l-am instalat , si abra cadabra pc-ul a inceput sa o ia la fuga .
Daca as fi stiut de mai de mult de SSD eram si eu la gala SuperBlog dar na am ratat-o. Anul asta nu o mai ratez . Merge pc-ul ca uns , scriu articole pe bandă , salvez fisiere pe secunda si de timpul rămas ma bucur de timpul rămas alaturi de cei dragi. Intrati cat mai repede si achizitionati-va si voi mai ales ca gasiti promotii la SSD Kingston
Mai sus aveti un video care va va explica mai concret diferența dintre un SSD si un HDD.

Acest articol participa la proba cu numarul 12 din cadrul Spring SuperBlog 2016!!!!



6 comentarii:

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...