Sa dam o fuga in istorie

Si odata cu venirea sarbatorilor Pascale m-am decis sa dau si eu o fuga prin Europa după monumente istorice si povesti fascinante ! Ce locație credeti ca am ales ? Normal Parisul , unul din cele mai frumoase orase plin de romantism si istorie.
Mi-am ales vacanta cu CND Turism fiind la oferta destinatia mea , si foarte multe alte destinații deci nu le ratați.
Program cu 6 nopti de cazare , plecare din Bucuresti si transport cu autocarul , asa cred ca este cel mai ok,ma pot bucura de toate minunatiile si peisajele de pe drum
Traseul va fii unul de vis!
Voi avea o super vacanta stiu sigur fiindca voi avea multe de vizitat printre ele si renumitul Turn Eifel.
In Paris sunt multe lucruri de văzut si de facut , asa cum fiecare oras are frumusețea lui .
Parisul este locația perfecta pentru mine si sotul meu fiind
un oras foarte romantic.
In Paris poți vizita multe va dau exemple : Turnul Eifel
Castelul Versailles
Arcul de triumf
Muzeul Luvru
Catedrala Notre Dame
Domnul Invalizilor
Basilica Sacre Coeur
Place de la Comcorde
Bulevardul Champs-Elysees
Parc de la Villette
Pantheonul
Place Vendome
Podul Alexandru al 3-lea
Podul Neuf
Muzeul Rodin
Palatul Regal
Muzeul d'Orsay
Grand Palais
Petit Palais
Muzeul Cluny
Galeriile Lafayette
Turnul Montparnasse
Opera din Paris
Centrul Pompidou
Grădinile Tuileries
Place des Vosges
Montmatre
La Madeleine

si încă nu mai stiu cate locuri la fel de fascinante.
Stiu atat de multe despre aceste locuri dar nu este ca si cand le-ai vizita . Eu chiar vreau sa le vad. Si de ce ? Pentru ca ve-ti vedea si voi ce locuri minunate sunt in descrierile urmatoare.
                Turnul Eifel
Măsoară 300 de metri înălțime si atunci cand a fost ridicat la sfarsitul secolului al 19-lea era de 2 ori mai minalt decat Monumentul Washington care la aceea vreme deținea titlul de cea mai inalta structura din lume.
Turnul Eifel are 2 restaurante
Altitude 95 la primul nivel
Jules Verne la al doilea nivel.
             Arcul de triumf
A fost înălțat peste rămăsitele unui soldat necunoscut decedat in timpul Primului Război Mondial si o faclie arde perpetua arde in fundatia acestuia.
El măsoară 49.5 metri înălțime, 45 metri lățime si 22 metri adâncime  si este al doilea arc de triumf existent in lume.

              Muzeul Luvru
Cel mai viZitat muzeu de artă din lume plin de încărcătură istorică si un muzeu national al Franței.
Este un obiectiv turistic central din Paris fiind situat in arondismetul 1 al orasului. In muzeul Luvru sunt in jur de 35000de obiecte expuse .

            Notre Dame
Este una din cele mai frumoase si faimoase catedrale din lume cu un model gotic .
A fost prima catedrala construită la o scara uriasa devenind astfel ptotorip pentru alte catedrale.

Pentru asta dragii mei imi doresc nespus de mult sa vizitez Parisul .
Acestea sunt vacante speciale pe care nu le poți uita vreodată.
Si daca ai noroc si prinzi o oferta speciala cu atat mai bine iti raman mai mulți bani de cheltuiala si te poți bucura in liniste de peisajele divine pe care le vei întâlni.
Ador sa călătoresc prin locuri necunoscute ca acestea unde este plin de istorie si de unde poți invata multe .
Turismul este o pasiune a mea veche ,la vârsta de 12 ani ma plimbam prin Alicante,  Madrid ,Torevieja, Toledo ( Spania).
Ceea ce ma facut sa îmi doresc sa călătoresc mai mult , va vad si sa cunosc mult mai multe locuri .


Acest articol a fost scris pentru proba cu nr 9 SpringSuperBlog2016.

10 comentarii:

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...