Importanta unui cadou bine ales!

Prietenii mei dragi astăzi va voi împărtăsi una din experientele mele din aeroportul Henri Coandă , cand am plecat la Paris in vizita la colegele mele din liceu ! Era o vizită mult asteptata si colegele mele asteptau sa le aduc cate un obiect care sa le amintească de România,  ele fiind de ani buni la Paris ! 
Din lipsa de timp , a trebuit sa aleg cate ceva din aeroport , fiindca mai aveam destul timp si pentru ca le promisesem asta .
Am inceput sa-mi oglindesc privirea si sa ma intreb "Cam ce le'as putea lua,sa le amintească de țară noastra?"
In fața mea mergea o doamnă , si vorbea cu soțul ei , din cate am inteles căutau aceleasi lucruri ca si mine , doar ca ei stiai de unde le vor lua , vorbeau despre un magazin Art&Craft .
Fara sa para ca ii urmăresc , m-am tinut după ei pana ce am ajuns la un magazin mare , plin cu produse romanesti , cu design modern si contemporan .  Pentru câteva momente am rămas ca trezită din vis admirand  autenticitatea  obiectelor de artă si parca am trecut intr-o alta era pentru o fracțiune de secunda ,era o eră plina de farmec cu produse lucrate manual ,pline de creativitate si ingeniozitate .
Parca nu as mai fi plecat de acolo ,dar cum ceasul plecării se apropia , mi-am revenit rapid si am decis ce cadouri sa aleg pentru colegele mele ! Pentru prietena mea cea "mancacioasa" , Elena i-am ales ceva dulce , Via Delice. 
Pentru Carmen scumpa mea prietena iubitoare de figurine ,i-am ales o figurina El si Ea , fiind in acel moment îndrăgostită lulea.
Iar pentru Iulia ,inebunita după ouă , fie ca sunt decorate pentru Pasti ,fie ca sunt din lemn ,pentru ea nu contează le adora pe toate ! Ei i-am ales un ou decorat si pictat manual foarte elegant si frumos .
In cele din urma ajunsă la Paris , m-au intampinat cu flori si ciocolată dar nu au uitat de promisiunea pe care eu le-am facut-o .  
Asteptau toate 3 ca niste copile sa desfac cadourile . Stiam ca le va încânta dar nu ma asteptam sa le placa atat de tare încât sa le de-a lacrimi de fericire ! Mi-au promis ca in acesta vară imi vor face o vizită si vor cumpara produse de la Magazinul Art&Craft pentru a face cadouri tuturor celor dragi din Romania . Eram entuziasmată de cat de fericita poți face o persoana  cu un cadou bine ales ! 
.

Acest articol va participa la cea de-a 2-a proba SuperBlogSpring2016 !!! 

6 comentarii:

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...