Amenajeaza perfect ! Cu Diego la pretul corect !

Buna dragilor in acest articol veti vedea cum si de unde mi-am ales produsele de amenajare interioară pentru Bebe strumf .
De cand sa nascut acest ingeras , am avut o idee fixa ,sa ii fac camera lui si treptat sa ii cumpăr tot pentru ca atunci cand se va muta in ea sa fie perfecta .
Camera la propriu era gata de mult il asteptam doar pe bebe sa apara , dar acum trebuie sa ma ocup de amenajările interioare covoare, draperii,  tapet si multe altele , fiecare detaliu trebuie verificat .
După cum stiti cautarea pe net este mult mai relaxanta si avantajoasă asa ca magazinul era la 2 pasi distanta de mine . Diego un magazin modern cu o mulțime de game de produse de unde poți alege o infinitate de obiecte care iti sunt necesare sau doar de decor .
Primele lucruri care m-au interesat au fost covoare pentru copii si draperii .
Am ales cele mai frumoase produse , parerea mea , covorul fiind albastru cu imprimeu ursulet si draperiile un albastru simplu dar superb .
Draperiile au o culoare inedită de albastru cerului care duce spre proaspăt si curat . Nu mi-a fost usor sa aleg dintre atâtea produse dar trebuia sa ma hotărăsc .
Pentru parchet am ales o culoare care ține la intensitatea traficului de mers pe acesta. Va dati seama copii fac multe "prostioare " . Pentru servicii de tăiere  am apelat tot la ei ,fiind profesionisti totul va fii perfect !!!!
Si cu astea camera copilului este gata ! Ma bucur ca am ales calitatea si sincer am profitat si de ofertele si reducerile de la acest magazin ! Voi de unde a-ti ales aceste produse ? A-ti facut alegerea corecta ? Va invit sa aruncati cu ochiul peste acest site si sa îmi  spuneti ce produse va plac! Va astept cu păreri ! 

Acest articol participa la proba 3 de pe platforma SuperBlogSpring2016! 

4 comentarii:

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...