Cum a inceput povestea canalului meu de Youtube !

Povestea canalului meu de Youtube a inceput printr-o joaca copilărească , văzând ca mai toate prietenele mele detin un canal de Youtube ma "ramat " si pe mine sa imi fac . 

Am acest canal de ceva timp dar nu l-am prea folosit ,lipsa de timp , lipsa de interes si asa mai departe.
Dar de o bucata buna de timp am observat ca se poate castiga daca ai un canal de Youtube activ si cu mulți abonați , la multe campanii se verifica acesta treaba , si am zis de ce sa nu ma măresc si eu abonații ? 
Greu nu este , daca incep sa postez diferite clipuri video interesante vor atrage multe priviri si mulți abonați. 
Am promis ca la 100 de abonați voi posta primul video cu intrebari si răspunsuri Q&A ! Am vazut ca este la moda ! Asadar si prin urmare cine doreste se poate abona aici la canalul meu si in curand voi începe sa fiu mult mai activa si sa va incant cu minunate clipuri video ! 

7 comentarii:

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...