Mi sa pus pata pe un laptop!

Din ce in ce mai multe persone folosesc laptopul in loc de pc-ul clasic. De ce ? Pentru ca este portabil , mult mai accesibil si  te ajuta oricand necesiti.
Mi sa pus pata pe un laptop pe care l-am vazut pe PCMADD .
Sunt sigura ca roți am vazut măcar o data un spot publicitar cu un anume site.
Ei bine , am deschis si eu un spot publicitar care ma dus direct la acest site.

Am răsfoit paginile , am vizualizat diferite laptopuri , si diferite firme.
Sincer cele mai ok mi s-au părut laptop-urile de la Dell ,preț avantajos , calitate extra, o gama larga de unde poți alege , bine inteles daca intri pe site-ul mentionat mai sus , daca nu vei avea marea surpriza ca produsul ales sa fie chiar si dublu.
De cand am inceput servici-ul am tot mai putin timp sa intru pe pc , dar am nevoie mai mereu fiind ca nu orce fisier poate fi deschis de pe mobil , si uite asa pierd multe informatii pretioase despre una despre alta.
Vorbeam cu o amică care ma sfătuia sa i-au un laptop la mana a 2-a fiindca 'cica' este mai accesibil , dar am contrazis -o la ce preturi sunt pe PCMADD nu ai cum sa ii resisti la fel cum nici eu nu i-am rezistat noul laptop Inspiron  , mi-a atras atentia de cand l-am observat este special exact pentru mine , design simplu ,mod de operare extra simplu , prefer laptop-urile  simple pentru a nu-mi da mari bătăi de cap . Nu vreau sa va plictisesc povestindu-va ceea ce contine acest laptop,  prefer sa va atrag cu realități îndrăznețe pentru toata lumea.
Ai grija deja ofertele o i-au la goana , cand mi-am comandat laptop -ul era stocul plin , Astazi cand am verificat pentru o colega de a mea de la servici am vazut , stoc limitat deci cand  ai de unde alege , alege pretul cel mai bun.
Ma bucur ecorm ca am ales laptop-urile Dell Inspiron, sunt de o duritate neînchipuita si calitate extremă .
Cam atâtea va pot spune eu, dar intrați pe site si verificați daca produsul pe care ti-l doresti este in stoc sau la oferta. Cei mai  asteptati?

6 comentarii:

  1. Mulțumim ,am si eu nevoie de un leptop acu sunt pe mobil , pentru ca laptopul care il aveam nu mai merge deloc sa ars

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu am nevoie de un laptop , al meu s.a stricat la 6 luni după ce l.am cumpărat

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. laptop -ul te ajuta la fel de mult ca un pc iar ptr mine este esențial

      Ștergere

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...