Check-in hotel Golden Tulips Times

De cativa ani lucrez la o companie imobiliară foarte importanta pe piata românească .Imi place job-ul pe care îl am ,acum ceva timp sefu ma chemat la el în birou .


Aveam emotii , ma gândeam daca nu imi fac treaba destul de bine ,sau mai rau ca voi fi concediata. Odată ajunsă in birou am avut marea surpriza de a auzi ca voi fi promovata pentru cat de mult imi pun sufletul in ceea ce fac si fiindca am atras mulți investitori de-a lungul timpului  .
Acest motiv trebuia celebrat , mai ales ca sefu avea de gand sa facem o conferința unde vor fi prezenți mulți investitori si colegii nostri .
Sarcina de a cauta o sala de conferinte mi-a revenit mie , iar eu mi-am luat sarcina in serios .
Poate va dati seama ce responsabilitati aveam in cârca , vor fi prezenți atatia oameni foarte importanti toti , nu pot da gres .
Ce puteam sa fac ?
Am luat orasul la pas in căutarea locației perfecte Am intrebat pe la diferite locații de evenimente dar nimic nu ma încântat , ajungand pe bulevardul Decebal dau cu ochii de o clădire mate , superba si înconjurată cu flori din belsug , o splendoare peisajul , un vis frumos , in fata mea era chiar hotelul Golden Tulips Times .
Un hotel cu o splendoare aparte , lumina naturală si niste săli de conferința mari si extrem de frumos aranjate , cand intri intr-un astfel de loc ramai SHOC , atata frumusete si un decor impresionant atat in interior cat si la exterior . O locatir perfecta .

Am avut mare noroc ca pe data stabilită nu aveau asa de aglomerat hotelul iar sala de conferinte era liberă , ca la cate solicitări au era destul de dificil sa găsesti un loc liber .

Când am ajuns la serviciu eram super fericita si nerăbdătoare sa ii destanui sefului locația ales a de mine , seful a rămas un pic perplex dar in acelasi timp avea o neîncredere care se citea pe chipul lui ii era teama ca nu va iesi totul bine ,dar spre marea lui mirare nu doar ca totul a iesit perfect dar am mai atras si cativa investitori cărora chiar le-a placut locația aleasa de mine . La final unul dintre investitori sa apropiat de noi si ne-a spus 

"- Cu asa oameni sa tot faci afaceri !" Eram super încântată , si linistită ca totul iesise perfect ,iar pe langa un rang mai sus in societate am mai primit si o mărire de salariu bine meritată si o prima specială ! 

Acest articol participa la proba cu  numărul 11 din cadrul Spring Super Blog 2016!!!!

3 comentarii:

  1. Mă bucur că îți place ceea ce faci ! Mi.as dorii so eu să fac ceva ce.mi place !

    RăspundețiȘtergere
  2. de cele mai multe ori , trebuie sa facem ce trebuie dar nu si ce ne place , 😊😊😊😊😊😊😊

    RăspundețiȘtergere

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...