Daca stiam de aspiratorul Rohnson, terminam si eu curățenia la timp!

Cred ca fiecare dintre noi face curățenie primavara , si odata apucata de curățenie , nu ma mai pot opri ! magazin online de aspiratoare as fi terminat curățenia cat ai zice peste ! De ce  ? Pentru ca pe piata a aparut noul aspirator  Rohnson Aquatech R144! Cu ce este mai deosebit acest aspirator fata de cele normale ? Aspiratorul Aquatech R144 extrage praful si murdăria intr-un recipient de colectare ,iar filtrul HEPA retine 99,89% din particulele mai mari de 0,3 microbi , aspiratorul functioneaza cu o tehnologie noua de filtrare prin apa ,ceea ce iti va menține casa curata si inmiresmata zilnic ! 5 minute cu aspiratorul RohHson si toata casa va arata luna ! Cu toate stim cat de greu este sa menții curățenia , mai ales cand ai copii , ei fac dezordine ,dar cu toate astea casa trebuie sa fie mereu curata pentru a se atinge vro baterie de copii nostri ! Daca mai ai si un animal de companie , ai pus-o rau , din cate stiu ca am avut si eu , trebuie sa fii cu aspiratorul după ei mereu , lasa par , microbi si tot asa ! Daca stiam de AQUATECH in momentul acesta stăteam si imi savuram cafea cu frecam podeaua plina de praf ! Dar fiindca nu pot rata asa un aspirator profesional, l-am si comandat , era si la reducere si a meritat ! Acum ramane sa il pun in functiune ,si sa ma bucur de timpul rămas sa-l petrec cu familia intr-o casa super curata si cu un parfum unic ! Tu ce metoda folosesti pentru a îndepărta praful ? Daca nu ai o solutie , Aquatech este soluția!
Cel mai greu este cu praful,  se asează peste tot si metoda veche 'matura' nici nu mai spun , nici aspiratorul nu face fata! nu aspira praful ci din contra daca nu este atenta il poate arunca la loc ! Saptamana trecuta , cand m-am apucat de curatenie , am crezut ca va fo usor , stergi un gean , stergi o oglinda, dai repede cu o cârpă praful la o parte ,dai cu mopul si gata ! Ei bine nu a fost asa , si daca ma gândeam eu sa caut mai devreme intr-un magazin de aspiratoare terminam de mult tare !  oricum va invit pe toți sa va achiziționați cate un aspirator ca acesta accesand linkul de mai sus , preturile sunt foarte bune ca si un cadou pentru noi femeile de 8 martie ! Sa faci curățenie a devenit mult mai usor ! Succes la curățat !


Acest articol participa la Proba 1 de pe SuperBlogSpring2016!!!

4 comentarii:

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...