Imi e dor de copilărie! !!!

O dulce copilărie cu miros placut de libertate si  fara grijile de astazi.  Cred ca fiecare dintre nou are cate un regret in viata si acela fiind , anii copilăriei care au trecut mult prea repede . Când eram mici ne doream sa ajungem mari pentru ca sa avem parte de libertate si "sa nu mai dormim la ora fixa " mmmmm ce bun ar fii un pui de somn acum ! Dar țin minte ca cea mai frumoasa parte din a fii copil era privitul la Tv , la desene animate , imi amintesc si acum orele in care priveam la Tv cu atata bucurie din nimicuri , aveam animatiile mele preferate cum ar fii Tom&Jerry , Animatics,  Pokemon si încă multe altele , dar cu trecerea timpului mulți dintre noi devenim adulți in adevăratul sens al cuvântului , si uitam ce inseamna sa fim copii , sa ne mai prostim , sa ne uitam la desene si tot ce tine de copilărie !
Eu sunt un caz mai rezervat cu toate ca am crescut si am ajuns la vârsta maturității , având un sot si un copil adesea ma uit la desene animate fie sunt la Tv , la Pc sau pe pe un DVD. 

Una din animatiile mele preferate fiind Sta sa ploua cu chiftele Nu doar ca filmul animat este foarte comic , ma invatat ca totul are o rezolvare si dacă iti propui ceva cu adevarat chiar vei face ce ti-ai propus . De la Strumpfii am invatat ca cel mai importat lucru este familia si pentru ea merita sa lupți pana în pânzele albe !
Fiecare animatie are cate un mesaj , unele bune altele mai putin bune , cel mai bine sa culegem informatiile corecte si sa ne băgăm si noi in lumea povestilor ! Cei mai afectați sunt copii care nu destind raul de bine si de asta noi părinții trebuie sa ii îndreptăm spre  calea cea buna , de exemplu "mama face , copilul face" 
Daca toate studiourile de producții ar face filme ca Empire Film atunci nu am avea de ce sa ne facem griji , dar cum nici toate degetele la o mana nu sunt la fel nici aceste companii nu pot fii la fel.
Compania a fost înființată in 2007 ca inlocuitoarea a companiei Empire
VideoProduction care a existat pe piata din 1992 .
Din 1 noiembrie 2012 Empire Film a inițiat colaborarea cu Sony Pictures Home Entertainment. Empire Film distribuie si titluri independente , filme selectate foarte atent chiar premiate . 


Asa ca dragi părinți fiecare desen animat are un mesaj , noi doar trebuie sa preluăm mesajele bune si sa ne ajutam copii sa intare in lumea  povestilor asa cum o făceam si noi cândva ! Empire Film iti va fii alaturi in continuare cu cat mai multe animații interesante si cu scopuri educative !





Acest articol a fost scris pentru proba 6 din cadrul Spring SuperBlog 2016!! ! 

48 de comentarii:

  1. Hmm interesant...#Criss Emma

    RăspundețiȘtergere
  2. Dana Maria Popescu Schinteie7:21 a.m., martie 18, 2016

    Un articol foarte interesant.

    RăspundețiȘtergere
  3. Este foarte bine sa citim copiilor din cartile de povesti,cat sa-i deprindem sa priveasca desenele animate. Din toate au cate ceva de invatat.Interescant articolul !

    RăspundețiȘtergere
  4. super desenele preferate ale baiatului meu

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie sa ne bucuram de copilarie cat mai mult atunci cand suntem mici...pentru ca timpul trece!

    RăspundețiȘtergere
  6. Și mie imi este dor de copilărie, dar imi aduc aminte de copilăria mea in timp ce își trăiește Alex copilaria

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos ,strumfi aia ii desenăm și eu

    RăspundețiȘtergere
  8. copilaria este cea mai frumoasa perioada

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos! ☺ Rodica Florentina Denghel Neagoe

    RăspundețiȘtergere
  10. sunt povestile preferate a nepoatei sofia de 4 ani

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://brailanicoleta.blogspot.ro/2016/03/imi-e-dor-de-copilarie.html

      Ștergere
  11. Un articol foarte interesant.

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, copilaria este cea mai fericita perioada a vietii! Si mie imi este dor de ea !

    RăspundețiȘtergere
  13. Intradevar desenele animate au un mesaj de aceea trebuie sa fim atenti in alegerea lor

    RăspundețiȘtergere
  14. Copilaria este cea mai frumoasa perioada a vietii! Eliza Veres

    RăspundețiȘtergere
  15. Și mie. Ce bine era knd nu aveam nici o grija.

    RăspundețiȘtergere
  16. copilărie este cea mai frumoasa parte a vieții dar fara sa ne dăm seama ne dorim sa creștem mari 😢😢😢

    RăspundețiȘtergere
  17. Copilăria...cand suntem copii nu ne bucuram in totalitate de ea si odata devenind adulți vrem sa ne întoarcem in copilărie...

    RăspundețiȘtergere
  18. foarte adevarat ... si mie imi e dor de copilaria de alta data ,dar acum ca Dumnezeu mi.a daruit o fetita viata mea sa schimbat radical .. nu imi pare rau ...copilaria mea o traiesc alaturi de fetita mea.

    RăspundețiȘtergere
  19. imi e dor...este scris corect gramatical..???

    RăspundețiȘtergere
  20. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...