Flori cu drag

Astazi este o zi specială ,este ziua de nastere a unei bune prietene de-a mea. Ea sa mutat la Bucuresti de circa 1 an dar cu toate astea ne intelegem perfect si acum.
Am trecut prin fel si fel de momente împreună ea a fost langa mine mereu si eu la rândul meu langa ea asa ca era imposibil sa uit de ziua ei.
Dar oricât de mult mi-as dorii sa fiu langa ea astazi ,nu pot , nu fiindca nu as vrea dar cu bebe este mai dificil sa plec de acasa .

După ce am sunat -o si i-am urat "La mulți ani!" intr-un mod specific mie cu poezii ,felicitări virtuale si improvizații , am rămas un pic pe gânduri , cadou stiu ca ii voi lua cand voi ajunge la ea dar mi-as dorii sa ii pot trimite ceva ,măcar un buchet de flori.
Si nu un oarecare buchet , ci unul aparte ,special , doar pentru ea ,stiu ca s-ar bucura extrem de tare.
Dar pentru a-mi putea indeplinii dorinta necesit o firma serioasa care sa dețină poate chiar cele mai frumose flori ,si sa faca livrari in Bucuresti, adica sa  le livreze direct acasa,nu acasa la mine ci acasa la ea .
Livrare flori Bucuresti a fost solutia mea , livrează in Bucuresti ,acasa sau la birou si oriunde iti mai doresti tu sa ajungă gândurile tale bune.
Am dat "search" online si am ales buchetul ideal pentru scumpa mea prietena.

Buchetul de lux sărbătoare dulce special pentru aniversări mi sa parut fantastic , un buchet impresionant de trandafiri proaspeti , gerbere albe si crizanteme delicate , toate însoțite de o sampanie si o cutie de Rafaello ambele dulci si pretioase astfel completând buchetul .
Pentru a fi sigura ca comanda mea va ajunge la timp am sunat la ei pe numarul de telefon 0732971297 ,si le-am spus ceea ce mi-as dori sa fac ,  ei mi-au oferit un curier de flori care se va asigura ca comanda de flori va ajunge in siguranta la destinatie.
De aceea este ok sa folosesti o florărie online fiindca ai extrem de multe avantaje iar fata de piețe si  florarii normale , florile online sunt mai proaspete si sa faci cuiva flori cadou devine o placere.

Cu toate ca nu stau in Bucuresti  as mai apela inca de 1000 de ori ,la acesta florarie din Bucuresti pentru modul cum isi fac treaba cu multa dragoste si placere. Pentru ei nu este doar un loc de munca ci o placere sa trimiți flori tuturor celor ce necesita , este o artă .
Nu toți isi pun sufletul in ceea ce fac , spre exemplu am fost la o florărie in oras sa i-au un buchet de trandafiri  , doamna foarte amabilă mi-a spus ca toate florile ei sunt proaspete la prima vedere chiar asa parea , dar ajunsă acasa mi-am dat seama ca frunzele erau moi de la atata apa si miroaseau îngrozitor asa ca se observa o mare diferenta.
In scurt timp am primit si o confirmare de la ei precum ca buchetul meu a ajuns la destinatie si am sunat -o imediat pe prietena mea sa ii aud reacția . Reacția ei a sunat cam asa " Fata!!!! Wow, nu pot sa cred ,cum ai reusit ? ador cand te gândesti la toate ,eu nu m-as fi gandit niciodată ca se poate face asa ceva , pentru asta te iubesc ,te iubesc mult zuza mea!" Reactia ei ma bine dispus si am rămas cu un gust dulce al acestei aventuri ! M-am bucurat enorm sa stiu ca am putut sa ii trimit un cadou divin , si ca exista acesti oameni care sa te ajute sa iti indeplinesti dorintele ! 


Acest articol a fost scris pentru proba cu numarul 10 al maratonului SpringSuperBlog2016!!!

7 comentarii:

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...