Te-ai rătăcit? Instalează Navitel Navigator!

Și după cum reiese și din titlu astăzi vom vorbi despre Navitel Navigator ,o aplicație GPS cu navigație offline . 

 Poate știi și tu momentul acela când pleci în vacanta și fiindcă în fiecare an  ai fost în aceleași locuri anul acesta iei decizia sa schimbi destinația și sa pleci prin Europa dar în apropiere de destinație te rătăcești . 

  Ei bine ,eu știu cum este fiindcă oricui î se poate întâmpla și decât sa cauți prin mijlocul munților o persoana pe care sa o întrebi mai bine alegi Gps-ul, dar ce te faci dacă din nefericire nimerești intr-o zona unde semnalul și conexiunea la internet sunt moarte ? Ai sa cauți , și ai sa tot cauți . 
   Dar cu Navitel Navigator navighezi offline , acesta este avantajul .

   De ce recomand aplicația Navitel Navigator ? 
Fiindcă oferă servicii geo-sociale gratuite și hărți detaliate pentru 63 de tari , și fiindcă este una din cele mai bune 5 navigații din 12 tari și nu în ultimul rand fiindcă a fost descărcată de  20 de milioane în întreaga lume . 
     Acesta aplicație are o lista de caracteristici speciale extrem de lunga ceea ce înseamnă o lista lunga de beneficii :
-Te informează despre prognoza meteo oriunde în lume .
-Îți oferă informații despre prețul carburanților și a altor produse necesare în parcurgerea drumului . 

-Te anunță în timp real despre accidente de circulație , lucrări rutiere sau radare . 
-Iți oferă suport pentru mai multe limbi . 
Însă aceste lucruri nu sunt torul pe restul va las sa le descoperiți singuri , pentru un pic de ajutor deschideți link-ul de la începutul articolului . 
   Sincera sa fiu sunt destul de multe avantaje . 
Navitel furnizează cele mai recente și exacte  hărți de navigație digitala penteu Rusia  , Europa și Asia . 

   Dacă stau bine sa mă gândesc s'ar putea sa mă hotărăsc sa vizitez și eu Europa ,alături de Navitel lumea este a mea . 
    Mă gândesc câte locuri frumoase pot vedea și descoperii în Europa alături de o aplicație GPS buna, ei folosesc gps-ul normal dar de obicei îmi mai da și erori și spre exemplu în loc sa mă duca la Roma mă trezesc la Napoli , mai bine gândești și anticipezi situația . 
    Eu va doresc vacante plăcute !!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...