Amenajări interioare !

 Hey hey , ce mai faceți dragii mei ? Astăzi m-am hotărât sa spun și vouă despre ce îmbunătățiri am mai făcut și eu prin scumpa mea casa . 
În primul rand as dori sa va întreb ceva . 
Ce preferați , jaluzele s-au perdelele ? 
  Eu din todeauna am preferat perdelele nu știu de ce dar mi se par mai elegante și mult mai frumoase decât jaluzelele . 
  Știu ca  părerile  vor fi împărțite dar pana acum am avut jaluzele fiind la moda acum câțiva ani buni și fiind pe placul soțului meu am zis las-o așa , dar de vro 2 ani m-am panicat pe perdele , îmi doream atât de mult dar de fiecare data se ivea câte ceva și o tot amânăm . 
Dar acum a venit și momentul sa las totul balta și sa îmi pun perdele , și mi-am pus .
    Poate ca deja știți din articolele anterioare ca ,culorile mele preferate sunt alb , negru , roșu , albastru și gri ,deci ce culori puteam sa îmi iau ? 
    Am ales perdelele alb cu negru iar draperiile un bej cu un model negru . 

   Pentru a ajunge la aceste perdele mi-a trebuit o zi întreagă , am alergat din raion în raion și parcă nimic nu îmi plăcea , eu sunt o fire foarte dificila  , dar când am văzut aceste perdele am zis " Gata , în sfârșit le-am  găsit "

    Ca și calitate sunt destul de bune dar acum rămâne de văzut cât vor rezista pana sa tragă băiatul meu de ele ,eu sper ca vor rezista măcar câțiva ani . 
    Aștept păreri în comm! !!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...