1,2,3 să înceapă Blogathon-ul !

Bine v-am regăsit dragi prieteni ,ca de fiecare data în fiecare toamna ,eu sunt cea care vrea sa ca de-a de știre despre noile provocări .

   Deabia am așteptat sa vina luna septembrie pentru a îmi pune din nou condeiul și mintea la munca , exact ca la școală . 
Despre ce vorbim ? 
    Despre ediția Blogathon 2017 de pe platforma Blog Awards . 
   Îmi place extrem de mult sa particip la provocări și sa dovedesc de fiecare data ca pot mai mult , acesta platforma îmi oferă șansa de a participa fix  la felul de provocări pe care mi le doresc . 
Perioada desfășurării : 5 septembrie -24 noiembrie! !!
   Cum participi ?
   Accesezi link-ul de mai sus "BlogAwards" su urmezi pașii . Daca ești nou în comunitate vei alege secțiunea "înregistrare " iar dacă ai mai participat nu trebuie decât sa te loghezi și sa scrii un articol în care îți anunți participarea și gata , vei putea începe distracția !!!!
   În acesta ediție vor fii premii garantate pentru primele 40 de poziții .  Cei 40 de câștigători  voi fi aleși în funcție de punctele strânse pe parcursul ediției .
Lista premiilor este în curs de pregătire , va invit sa vizualizați singuri  !
     Dragilor va doresc succes și aștept sa ne revedem la finalul competiției cu note super bune !!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...