O toamna cu stil

Afară este înnorat , bate vântul , frunzele copacilor se scutura , ce peisaj de poveste , dar cam trist nu? Da , din păcate a venit toamna , cu toate ca pentru mulți este un anotimp urat , pentru mine este un anotimp frumos . 

   Fenomenele naturii pe care doar toamna le găsești re fac sa iți dai seama de frumusețea acesteia .
   Ploile lungi care îți oferă liniștea de care ai nevoie  , este exact stilul meu de viata pe care îl doresc .
    Dar ca fiecare sezon trebuie sa aibă și o parte mai interesanta pentru toți ,în fiecare an la sosirea toamnei majoritatea dintre noi ne reinnoim garderoba cu paltoane , ghete ,geci , pulovere și alte haine călduroase penteu sezonul mai rece .
    Dar ti-ai pus vreodată întrebarea dacă toamna ar fi o persoana , ea cum s-ar îmbraca?
Oare ar alege jeansi sau colanți ?
Palton de dama elegant sau hanorac ?
Ghete sau adidasi?
Imaginația mea îmi  spune ca toamna ar arata elegant .
    Ar folosi paltoane de dama elegante  , jeansi normali (fără lanțuri și tăieturi ) , pulovere în culori mai închise și ghete din piele natura de culoare negru sau bej .
   Eu o văd ca pe o zeița a elegantei , poate cea mai eleganta dintre anotimpuri.
   Imaginația ta ce îți spune , în mintea ta ,Cum ar arata "toamna " ca o persoana ?
   Și ca tot vorbim despre reînnoit garderoba ,ar trebui si eu sa caut un palton , mi se pare chiar drăguț ,elegant și foarte feminin .
  Voi cu ce va îmbrăcați în aceasta toamna ?
  De unde va achiziționați îmbrăcămintea ?
  Ce preferințe aveți ?

   Mie îmi place și stilul sport dar si cel elegant , depinde în ce context îl folosesc .
   Îmi place acest anotimp fiindcă doar toamna îmi găsesc mai mult timp pentru mine și pentru garderoba mea .
   Dacă sunteți interesat sa vedeți de unde îmi aleg ținutele deschideți  link-ul de mai sus  , și dați frâu liber la alegerea ținutei preferate .



     Acest articol este scris pentru prima proba SuperBlog 20 17 !!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...