5 produse care nu trebuie sa lipsească din dulapul unei femei !

Bine v-am regăsit , dragele mele astăzi m-am gândit sa va scriu despre câteva produse pe care le folosesc și de care m-am îndrăgostit direct . 
Cu toate ca mie îmi place sa schimb produsele pe care le folosesc în special cele pentru pentru par sau fata , de aceste produse parcă nu pot sa mă deslipesc . 
  Produsele pe care le voi nota mai jos sunt produse testate și utilizate de mine . Nu fac reclama vreunui brand . 
     Si începem .... Este vorba despre : 
    1) crema Chanel hydra beauty nutrition ,care este o crema hidratanta și protectoare pentru fata . Ea calmează repara și protejează pielea cu delicatețe pentru a îi oferii frumusețe , confort și strălucire . Textura generoasa se topește delicat ,dezvăluind note subtile de fructe .  Aceasta crema mia recomandat-o o prietena și la sfatul ei am început sa o utilizez în fiecare seara înainte de culcare , atât și înainte de a pune fond de ten pe fata ,am rămas plăcut impresionata de rezultat . Rezultatul este vizibil destul de repede , chiar după 3-4 utilizări . 

    
                 2) Bvlgari splendida iris d'Or 
 Întruchipează feminitatea și eleganta , în timp ce eliberează o aura de aur de lux în imaginea unei flori care a inspirat-o . 
Aceasta apa de toaleta nu lipsește din geanta mea de câteva luni , îmi place extrem de mult cum enotă un parfum floral fresh , firea mea , ador  parfumurile fresh nu foarte dulci și nici foarte tari  . 
3) Crema pentru vergeturi Elmiplant Bodyshape 
Conține o combinație unica de ingrediente active care acționează eficient asupra vergeturilor existente și previne apariția altora noi . Printre ingrediente conține și Lipoferm și Bioelastina Marina . 
În urma sarcinii am rămas cu câteva vergeturi pe sâni , nu foarte mari dar deranjate uneori când porti un decolteu , rezultatele se văd destul de bine după 1 săptămână , normal trebuie utilizata de 2 ori pe zi timp de o luna , la final va voi dezvălui rezultatul  , dar pana acum este bine . 
4) Gama Gliss Fiber Therapy 
 Aceasta gama ajuta la reconstituirea unor conexiuni noi ale firului de par și protejează fibrele de par de daunele viitoare . Spray-ul poate fi folosit atât pe parul ud cât și pe parul uscat .  Sunt destul de satisfăcută , ținând cont ca mi-am distrus parul cu atâtea vopsele și placa , drot și altele .   





5) Nivea Intimo Sensitive 
Gelul pentru igiena intima Nivea Intimo Sensitive este special formulat pentru îngrijirea și protecția zonei intime , restabilind echilibrul și curățând delicat . În plus , lasa o senzație de prospețime ai confort contribuind la hidratarea și calmarea zonelor iritate . 
Ultimul de pe lista este poate și cel mai important cu igiena intima nu poți sa te joci , sunt fel și fel de tipuri de organisme , mie nu îmi priește orice fel de gel intim , am folosit de la mai multe brand-uri dar la final mă alegeam cu o mare iritație , mâncărime sj disconfort.  Văd ca acest produs mă ajuta sper sa fie așa și în continuare  

 Dragele mele atât pentru astăzi . Va aștept în continuare pe Blog 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...