Protejeaza-ți gadget-ul!

Hey , hey ati văzut și voi noutățile în materie de gadget-uri ? Sunt sigura ca da ,  vorbim despre IPhone 8 și Iphone X ,nu-i așa ca sunt super fascinante? Hmmm,dar și prețul este pe măsură , cel puți  Iphone -ul X mi-a picat perfect pe inimioara fiindcă este rezistent la apa și praf ,fiindcă suporta încărcare wireless (standard Qi) și folosește IOS 11 .
Dar prețul unui Iphone X ajunge pana la 1.150 de dolari iar în România va fi disponibil din 3 noiembrie,   ce îmi place la nebunie la acest gadget este programul de recunoaștere faciala . 

Înainte sa faci o asemenea achiziție trebuie sa te gândești destul de bine pentru ca odată cumpărat un așa gadget trebuie sa ai grija de el mai ceva ca de un ou sa nu se spargă . Numai sa iți închipui ca doar ce l-ai luat și la nici o săptămână i-ai și spart display-ul ,și nu te costa 100-200 de lei ca la celelalte telefoane mobile , un display pentru un așa telefon mobil poate ajunge pana la 2000 de lei și nu mai bine Îți iei tu frumușel precauție și Îți cumperi o folie de protecție Iphone X ? 
Bine înțeles că este mai convenabil , poți găsi pe site-ul SmartProtection  orice fel de folie de protecție pentru gadget-uri . 
   O folie de protecție este la fel ca o casca de protecție pentru bicicliști are aceleași rezultate ,protejează particip importante . 
   A doua opțiune dacă ar fi sa îmi achiziționez un telefon mobil nou ar fi Samsung Note 8  bineînțeles cu folie de protecție Note 8 . 

De ce ? Fiindcă îmi place aceasta gama de telefoane , momentan am un Samsung Note 3 dar....vine ziua mea poate cine știe , poate se va gândi și la mine cineva și îmi va face cadou unul din cele 2 opțiuni de mai sus , dar indiferent dacă  nu  voi primi  acest cadou ,în primăvara pun toți banii în pusculita și o sa mil iau și singurica , cu tot cu folia de protecție !!!! ☺☺☺☺😆😆😆😆 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...