Soluția perfecta pentru teama de dentist

Și vouă va este teama de dentist ? Și mie  ,de mic copil am avut o experiență puțin mai neplăcută cu un dentist iar de atunci a intrat o frica în mine ....de când aud cuvântul dentist dau bir cu fugiții .

Iar în al doilea rand am frica mare de ace și injecții iar asta este și mai rău fiindcă dacă doamna doctor nu îmi inspira siguranță deja îmi pierd eu încrederea în mine și mă ia cu leșin , acest lucru mi sa întâmplat deja în urma cu vro 4 ani când am avut o durere groaznica de masele și fusese inflamata și multe alte complicații iar pe la ora 21:00 am zis gata vreau la dentist , împreună cu soțul meu am plecat în ora în căutarea unui cabinet de  stomatologie deschis non-stop pentru a rezolva problema ,după ce am găsit o clinica , am găsit și un doctor , dar fiindcă doctorul era grăbit și se vedea clar pe fata lui , îmi transmitea și mie presiune și nesiguranță ,deodată am simțit cum mă ia cu leșin și în fracțiune de secunda m-am ridicat , am plătit consultația și am plecat , iar de atunci nici ca am mai frecventat vreun dentist . 
   Dar aici vin cu o vorba buna , cu o soluție pentru aceasta problema atât pentru adulți cât și pentru copii  , în SUA aceasta metoda este folosita în proporție de 90% de către medicii dentiști mai ales pentru copii.
   Despre ce este vorba ???
  Este vorba despre metoda cu  Inhalosedare 
   Ce înseamnă defapt aceasta metoda ? 
  Inhalosedarea sau sedare conștientă este o metoda în stomatologie care se adresează  pacienților care suferă de anxietate și de teama de dentist . 

  Ca rezultat  , Inhalosedarea transforma anxietatea intr- o stare de bine , și nu mai repet ca pentru  copii este soluția perfecta ! 
   Acest "tratament " conține oxigen și protoxid de azot , acestea acționează asupra centrilor nervoși și duce la relaxarea completa ,resimțirea unei stări de bine și duce la creșterea comunicării cu medicul dentist . 
  Cum se administrează ?   
Protoxid-ul de azot amestecat cu oxigen-ul se administrează cu ajutorul unei măști atașate unui aparat . 
   Deci în viitorul apropiat tot ce trebuie sa facem este sa facem o programare la medicul dentist ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...