De acum epilarea are farmec !!!!

Dragele mele va asteapta un articol plin de surprize si noutăți .
In ziua de azi epilarea a devenit o problema des întâlnită mai ales in rândul feimeilor.
Cu toate ne facem griji cu ce si cum sa ne epilam pentru a îndepărta parul cat mai bine si pentru o perioada mai îndelungată .
De cand am inceput sa ma epilez  mi-am pus o mie de intrebari , la inceput foloseam ritualul vechi adica biggul dar încet , încet am evoluat si am ajuns la crema-depilatoare, foloseam o crema depilatoare produsa de Farmec , un brand de produse foarte bun , am timp de piele normala si functioneaza perfect.
Dar de curand am aflat despre un nou produs facut de Farmec , este vorba de o noua crema epilatoare in doar 3 minute .
Nu puteam sa rezist fara a o incerca , stiu ca o epilare normal a durează de la 11minute pana la 1 ora depinde de produsele pe care le folosesti . In medie la mine dura cam 11 minute  cu crema Farmec , dar cu noua gama durează fix 3 minute. 
Trăim in secolul vitezei si nu avem timp destul pentru a ne indeplinii toate îndatoririle de aceea trebui sa găsim soluții pentru toate .
Pentru tipul meu de piele se potriveste noua crema demolatoare cu extract de orhidee pentru piele normala .
Aseara am si încercat-o deja , mi-am achiziționat -o de la farmacie la un pret foarte bun.
In timp ce bebelusul meu isi papa lapticul eu m-am si depilat.
Foarte simplu si rapid , crema este eficienta in totalitate asa ca a fost destul sa dau un strat se crema si sa astept 3 minute ca mai apoi sa îndepărtez părul si sa imi rămână o piele fina exact la petala unei orhidei.
Astazi le-am povestit colegilor cărora nu le venea sa creadă cum este posibil o depilare in doar 3 minute.
Noua gama are 4 subgame fiecare fiind pentru un anumit tip de piele , daca iti alegi crema potrivita poți fi sigura ca rezultatul va fii unul minunat.
Farmec ne ajuta zilnic cu orce problema am avea , exista creme pentru orce iti doresti , dar cam atat va pot spune , restul rămână povestea fiecăreia dintre voi.



Acesta proba participa la proba cu nr 15 din cadrul Spring Super Blog 2016.
O proba cu Farmec !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...